Jag tror inte att det är fel bara på Sony-Ericsson eller Expert.
Man kan ta i stort sätt alla olika fabrikat eller butiker som säljer dessa produkter, hur billigt eller hur dyr det är, det är likadant. Även Tv och datorer,
Alla produkter kommer från Kina, Taiwan, Korea osv och därmed inte kan räkna med att får bra kvalitet på produkter.
Hel klart att man blir förbanad att en såpass ny produkt inte fungerar men vad ska man göra? Det finns tusen tal produkter som åker tillbaka på reparation efter bara några dagar och när det gäller produkt utbytes, det är inte deras huvud kontor som bestämmer om dessa ska byta mot nytt men butiken själv som avgör det.om de inte får påtryckning från ARN eller konsumentverket.
Köpte en K800i för några år sen som inte fungerade äns efter första batteri laddningen, gick tillbaka till Siba för att får en ny men icke, hon tyckte att det fanns för många reppor på den, det var som att prata med en kyckling, hon hade inte större hjärna i huvudet.
Jag blev så förbannad att jag slängde den på golvet och sa till henne att om den inte fungerar länge då vet jag varför, allt detta framför ögonen på två securitas vakter.
Gick på Expert, köpte en likadant som fungerar mycket bra.
Hoppas att det löser sig med din telefon.