En liten mini uppdateringHar varit ganska lugnt nu ett tag beroende på att jag har jobbat som en gnu. Nu börjar jag få lite tid till övers och inspirationen har kommit tillbaka efter ett grymt samtal med Supra Gurun själv, mr. Zeb Lopez! Zeb jobbar sedan september på PbZ som är min stora sponsor för året. Det är bland annat Zeb som kommer att mappa min bil!!
Hur som helst, jag var uppe en sväng i mitt garage idag. Skruvade vidare, lyckades bland annat lossa downpipen, ytterliggare några kylarrör och annat små trams. Nu är det bara skruvarna till grenröret kvar sen kan man skruva bort det gamla turbopaketet. Känns riktigt bra. Har tyvärr inga bilder på det, men det kommer bilder nästa gång det lovar jag.
Har handlat vidare, får hem följande inom kort:
En Blitz dumpventil. Har märkt att man inte skall köra på kopior så jag slog på stort och denna lär jag ha i hyllan till nästa vecka. Skall sedan svetsas fast på ett av tryckrören till intercoolern. Kommer dock välja en ganska udda, men rå placering!
Efter samtalet med Zeb så kom vi fram till att jag skall köra med Eurokammar och andra ventilfjädrar. Såg därför till att lägga en beställning på Eurokammar direkt, dock begagnade!Varför andra kammar och andra ventilfjädrar? Svaret är givet.. Möjligheten att kunna varva ur bilen mer!
Jag skall även sälja av min soppapump. Så om någon är intresserad av en Walbro 255lph anpassad för Supra så är det bara att hojta. Vad det blir istället? Vänta och se
![wink](img/smilies/wink.png)
Idag när jag skruvade på bilen märkte jag att det är dags att byta packning på oljetråget. Detta kommer att fixas av Mickes Autotjänst i Boxholm någon gång innan det är dags för mappning.
Ja, ja.. Det var allt för nu.. Mer uppdateringar blir det i helgen!