heh var på en bilmässa för ett par år sedan och provlyssnade bla en bil byggt enbart med grejer från biltema. Blev aningen förvånad över hur pass bra det lät.....så sämre grejjer finns det nog
Jasså vad är felet på mds då? du kan gärna få lyssna på mitt ljud då jag spelet ifrån alla bilar jag tävlat mot.. ej riktigt ljudtävling men då båda ägarna har kommit fram till vems som spelat bäst och det har vart blandning mellan rockford och dls osv ... blir så trött när folk klagar på mds .. lyssna på deras dyra fina serie ist !!
Själva Stereon ska du nog inte ha för taskig (om du inte bygger in den i en brygga). Risken e ju att den hoppar vid varje basdunk. (Om du bugger riktigt mycket)
Ullared har haft billiga (Pyramid).. Mina 120W som jag köpte där höll i 8 år Sålde dom vidare och dom går ännu... Och det dunkade rejält.. Beror ju på hur man bygger också. Körde högt så ofta jag kunde med ett 2x200W steg.
Jasså vad är felet på mds då? du kan gärna få lyssna på mitt ljud då jag spelet ifrån alla bilar jag tävlat mot.. ej riktigt ljudtävling men då båda ägarna har kommit fram till vems som spelat bäst och det har vart blandning mellan rockford och dls osv ... blir så trött när folk klagar på mds .. lyssna på deras dyra fina serie ist !!
Jag bara undrar lite hur man spelar ifrån nån annan? Är det bara spela högt som gäller eller?
Jag bara undrar lite hur man spelar ifrån nån annan? Är det bara spela högt som gäller eller?
nej nej det som spelar högst och lät bäst och renast fick då sänka min bas för de blir för mkt me den på fullt