3299
Sök

Annorlunda projekt :D

45 Inlägg
1 maj 2006
Trådstartare
Tjenare!

Jag och nåra polare ska köpa en bil, blir troligen en745'a och få in så mycket ljud som möjligt MEN det ska låta skit och vara svinbilligt big_smile

Min fråga till er är, vilka märken är billigast? Vi behöver hela paketet, stereo, 6x9'or, bas, steg, diskanter.

Fisketokig
2 997 Inlägg
1 maj 2006
Finns väl bara ett svar: MDS ?

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

45 Inlägg
1 maj 2006
Trådstartare
Martin 9-3 skrev:

Men det finns väl ännu billigare va? Behöver inte låta bra alls, finns det inte någon stereotillverkare som heter Centrum?

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
1 maj 2006
MDS är första tanken, men biltema finns ju smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

bitter besserwisser
644 Inlägg
1 maj 2006
biltema och jula säljer ju ljud

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

Avstängd
257 Inlägg
1 maj 2006
Ge mig pengarna istället så kan jag sitta i bagaget & sjunga hehe

Garaget.org suger balle. Zatzy är de enda rätta

781 Inlägg
1 maj 2006
MDS?? dom har väl ändå bra grejer.. BRL har billiga grejer men ändå hyffsat bra.. tja.. jula och netonnet har ju extremt billiga grejer prova de

65 Inlägg
1 maj 2006
heh var på en bilmässa för ett par år sedan och provlyssnade bla en bil byggt enbart med grejer från biltema. Blev aningen förvånad över hur pass bra det lät.....så sämre grejjer finns det nog smile

//Danne

Team Tondöv
649 Inlägg
1 maj 2006
Rusta´s fantastiska grejor finns ju med!

694 Inlägg
2 maj 2006
MDS är ingen skit asså.. dom låter faktiskt helt ok!! united är billigt som fan!!

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
2 maj 2006
biltema, jula, clas olsson, rusta och siba har ju billigt billjud smile

914 Inlägg
2 maj 2006
öb hade ett tag lite högtalare vet ej om de har kvar dom fortfarande men de var typ nån 100 lapp för en 15" i alla fall bara smile

237 Inlägg
2 maj 2006
leta upp pick and pay på nån skrot, där brukar finnas billiga grejjor, 20 spänn för en högtalare

[img]http://www.danasoft.com/sig/Danijel51558.jpg[/img]

Tommy
84 Inlägg
2 maj 2006
Martin 9-3 skrev:

Jasså vad är felet på mds då?
du kan gärna få lyssna på mitt ljud då jag spelet ifrån alla bilar jag tävlat mot.. ej riktigt ljudtävling men då båda ägarna har kommit fram till vems som spelat bäst och det har vart blandning mellan rockford och dls osv ... blir så trött när folk klagar på mds .. lyssna på deras dyra fina serie ist !!

Four Ring´s To Rule Them All !

streetracer
398 Inlägg
2 maj 2006
eee ullared DÄR är det billigt hehe.. min polare köpte sig en 10'' för typ 70 spänn hehe... dunkade på rätt bra.. i typ 2 veckor hehe..

Evolution
1 627 Inlägg
2 maj 2006
Inget bråk om mds vara eller icke vara nu det har förstört många trådar

Fäll ner pungen och landa

Colaberoende
1 219 Inlägg
2 maj 2006
Själva Stereon ska du nog inte ha för taskig (om du inte bygger in den i en brygga). Risken e ju att den hoppar vid varje basdunk. (Om du bugger riktigt mycket)

Ullared har haft billiga (Pyramid).. Mina 120W som jag köpte där höll i 8 år Sålde dom vidare och dom går ännu... Och det dunkade rejält.. Beror ju på hur man bygger också. Körde högt så ofta jag kunde med ett 2x200W steg.

http://www.netonnet.se säljer Centrum Finns lite framsystem och baslådor där också.

/Ena

Team Tondöv
649 Inlägg
2 maj 2006
_AudiA6_ skrev:
Martin 9-3 skrev:

du kan gärna få lyssna på mitt ljud då jag spelet ifrån alla bilar jag tävlat mot.. ej riktigt ljudtävling men då båda ägarna har kommit fram till vems som spelat bäst och det har vart blandning mellan rockford och dls osv ... blir så trött när folk klagar på mds .. lyssna på deras dyra fina serie ist !!

Jag bara undrar lite hur man spelar ifrån nån annan?
Är det bara spela högt som gäller eller?

Tommy
84 Inlägg
2 maj 2006
freddan70 skrev:
_AudiA6_ skrev:
Martin 9-3 skrev:

nej nej det som spelar högst och lät bäst och renast smile fick då sänka min bas för de blir för mkt me den på fullt smile

Tommy
84 Inlägg
2 maj 2006
freddan70 skrev:

fast tror att du spelar mkt renare än mig smile såg vad du körde med för framsystem smile JL Audio big_smile MUMS

Sök