Hallå gubbar! Förra helgen så la förarplatshögtalaren av och passagerarplatshögtalaren var spräng så jag bestämde mig för att byta ut dom båda, sagt och gjort, när jag o farsan åkte till Nikeman och köpte hans M3 fälgar till min far så stannade vi till vid mediamarkt i Jönköping och kollade på 5,25 högtalare.. Kikade på några JBL högtalare först men sen hittade vi en fyndhylla där det låg ett paket med Pioneer TS-Q131C som kostade 1700 från början och var sänkta till 700 bara för att dom hade vart uppe på demo
Bilder på dom..
Förardörrens högtalare
Skillnad?
Stökigt!
Sålde stereon också, letar efter en ny nu, har ni tips så säg till ! Runt 2000 lappen, minst 2 lågnivåugångar, usb uttag och aux ingång är kraven..
ok. ser det bra ut irl så är jag också nöjd. det är ju det som gäller. bilder kan vilseleda helt klart. gillar ditt utblås starkt, du förstår om du kollar min bil ;-)
Skönt ljud, duktigt ur 2.0 litersmotorn, BMW's sexor låter så jefla hett
Ja det låter underbart! Synd att inte grannar och folk där jag bor tycker likadant
Wiechert skrev:
dcay skrev:
Jackack skrev:
Är det inte viktigare att det ser bra ut på bilen än att du har kollat med vattenpass att utblåset sitter rakt.??
Tycker själv det ser bra ut irl så..
Och det är precis det som räcker! Såg videon där du sladdade, pröva ta lite fart så kommer du ha myyyycket roligare
Jodå har testat det men bara det att man aldrig har kamera framme då Sen får man inte upp mycket mer fart just där, finns andra ställen härute där man får upp lite mer fart
Jackack skrev:
ok. ser det bra ut irl så är jag också nöjd. det är ju det som gäller. bilder kan vilseleda helt klart. gillar ditt utblås starkt, du förstår om du kollar min bil ;-)
Jag är nöjd iallafall, sen kanske jag ser snett som jag vet inte vad men va faaan
Var inne i Lysekil och besiktigade bilen idag, gick riktigt bra! Gick igenom med blankt papper och komplimanger för ett fint underrede! Sen gillade besiktningsmannen hur jag hade lagt i varningstriangeln, bogserlina och snöskrapa i bagaget, under gummistropparna som finns där bak.. "Då slår dom ju inte i basarna iallafall" Jag är nöjd!
Tipset är att slänga varningstriangeln i baksätet eller passagerarsätet så behöver dom inte ens öppna bagaget Den åker förmodligen ur bilen snart ändå..
Tips två.. de första mina ögon såg på bilden när man ser bilen framifrån är "rost"/smutsen runt täckbrickorna på skruvarna som håller nummerplåten.. Små detaljer gör mycket vettu på helheten... "många bäckar små...."
Tipset är att slänga varningstriangeln i baksätet eller passagerarsätet så behöver dom inte ens öppna bagaget Den åker förmodligen ur bilen snart ändå..
Tips två.. de första mina ögon såg på bilden när man ser bilen framifrån är "rost"/smutsen runt täckbrickorna på skruvarna som håller nummerplåten.. Små detaljer gör mycket vettu på helheten... "många bäckar små...."
Tackar tackar!
Ska komma ihåg detta tills nästa gång! Japp, kan ju vara så
Har nya skyltar liggande hemma, sätter på dom till våren! Tack för observationen dock!