ska lackera om volvon jag håller på o styla tanken var från en början o göra den vinröd
men nu har jag börjat få andra tankar o tänkte på någon färg som verkligen får folk att vilja vrida på skallen o titta efter bilen
tänkte först på general lee den oranga den bilen har eller nå i stil med kawazakis gröna färg men kanske någon som har ett bättre förslag men inte ROSA iaf har bilder på bilen så om ni vill kan ni få photo shoppa o lägga upp här.
Saabrobban här på gorg, hans orangea 9000 sticker rätt bra i ögonen när solen skiner ute.
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
humm candyred e väl ganska dyr färg oxå om jag inte missminner mig ? många bra förslag hadde iaf en tanke på helgrön med svarta rutramar svarta fälgar o lite krom men den där sista gulgröna var verkligen snygg
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D