Snygg bil! Som utgångspunkt:Ställ "switchen" till hö på LPF och justera sedan LPF "ratten" ned till ca kl09 dvs rätt ut åt vänster , ställ switchen SUPER BASS på 0db och när allt spelar så ställ in Gain ratten så att basen smälter in fint med resten av högtalarna.Sedan kan du prova med lite olika inställning på LPF också som ändrar hur högt upp i basregistret basen kommer spela.
Fan de börjar ta sig Bra jobbat! Inte funderat på att skaffa shadowlinelister istället för att spöka ut den med kromdetaljer, om det nu är enhetlighet du eftersträvar?
ja har fett mycket att göra men under vintern är det 2 veckor ledigt från kontoret och då tar dewtta projekt ny fart efter avhållssamhet ett tag. backljusen på E60 är de klenaste som någonsin , jag ser ingenting när jag backar in på tomten för att parkera nu när det är tonat. xenonkonvertering är inget alternativ då de e sån liten glugg för ljuset att sippra ut.
backljus i kofångarn eller bosch pilot x2 under bakspoilen?
Det låter knepigt om man samtidigt inte vill förstöra utseendet, det finns ju extraljus man monterar uppe vid backspegeln istället för vid grillen (som lyser framåt alltså, för att klargöra). Om man monterade ett sådant fast bakåt uppe i rutkanten istället? Klart det syns, men bättre än två hål i spoilern a´la säpo tycker jag i alla fall
Sedan kan det vara snyggt med en "Säpo" också, men då skall helst bilen i övrigt gå i civilpolistema.
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.