3566
Sök

Stereo i moped (!)

1 418 Inlägg
12 juli 2006
ett litet tips är ju att kolla på www.brl.se
dom har ny cd spelare och 4 högtalare för 1500:-
brl.se -> Bilstereo -> Bilstereopaket -> sida 4 och 5

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

volvoraggare
4 776 Inlägg
13 juli 2006
varför inte en flakmoppe då är det ju mycket plats att bygga stereo på ju man få¨r plats me 4 12 tummare fyra stycken 6.5or och fyra stycken 5.25or plus 4 stycken 4 tummare
Senast redigerat av ironhead (13 juli 2006)

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

124 Inlägg
13 juli 2006
ironhead skrev:
varför inte en flakmoppe då är det ju mycket plats att bygga stereo på ju man få¨r plats me 4 12 tummare fyra stycken 6.5or och fyra stycken 5.25or plus 4 stycken 4 tummare

Ja exakt ironhead smile

21 761 Inlägg
13 juli 2006
Och sedan ett släp bakom moppen som har alla batterier.

volvoraggare
4 776 Inlägg
13 juli 2006
ja exakt hehe man skulle ju bli värst i stan då hehehe man får  bygga om ramen lite som man får plats med en r1 motor också japsdämpare också så det låter gött också

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Biltokig
345 Inlägg
13 juli 2006
Trådstartare
Merclone skrev:
Chrizz, eller nån moderator, är det inte fel ställe att snacka fjortistransport på?

Varför skulle det vara fel ställe? Det är Bilstereo och ELEKTRONIK tråden. Eller hur?

Mäki, det var grymt snyggt. Har du rött fluff under plexit? smile

med lem
1 925 Inlägg
22 november 2006
Jag hade sterio i min moppe, jag hade en mds 10" bas och två 4" under sadlen, gjorde en "hylla" av mdf och monterade högtalarna där, under denna hyllan låg slutsteget som var ett mds ac-2, kopplade det till en kabel som gick till min mp3, ocg framför benen satt det ttvå st 6,5" mellareg av något märke...detta lät väldigt bra både när man stog still och när man körde...   

just de tongue mopeden var en aprilia sr50 ditech. dom har rätt stort fack under sadlen smile

Mvh Filip

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

778 Inlägg
22 november 2006
jag sejer bara så här köp ett slut steg från närmaste affär sen 2st 6x9 sen koplar man in mp3

1.slut steg
2. en bra mp3 eller i-pod
3.expl 2st 6x9 eller vad fan som helst bara så den får plats
4. kanse en liten rolig storbe så den dra till sig lite brudar
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
brudar är som flugor dom dra sig till ljuset

Sleeper
3 084 Inlägg
22 november 2006
Varför inte bara fästa en fet dynamo på framdäcket så kan man spela när man kör =P

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

281 Inlägg
22 november 2006
när jag åkte moped så byggde jag en liten låda... satte i stereo och högtalare i denna lådan då och sen drog jag fram plus och minus från mopeden som jag lätt kopplade in när man va och grillade nånstans... lådan fraktade man med sig i en sportbag smile gjorde på detta viset då jag hade en crossmoppe. mvh Jonas

32 Inlägg
23 november 2006
Kan vara rätt fränt med ljud på moppen, men jag tycker inte man bör inte lägga ut för mycket eftersom mopeder (speciellt scootrarna) har en tendens att bli stulna.

Sen är väll ett stereopaket för tusenlappen inte det första man tänker på ifall ens 16000kronors moped blir stulen, men men smile

10 287 Inlägg
23 november 2006
Tråd låst.

§1 Sundhet och "netikett"

• Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Sök