jo de är ju på väg åt rätt håll, men alla innan nfs porsche 2000 o de så klart var sjukt mycket bättre o verkliga, nu sattsar dom mest på grafik, hur bilden beter sig det skiter dom i ungefär, men hoppas på bättring, ska bli spännande med forza 3 till xbox 360 som kommer snart!!
hitta denna, någon som vet om spelet kommer va så? isåfall kommer de va skit tråkigt ju!
Jag har de, man kan säga att de är som Race Driver Grid fast snyggare grafik!
skulle du rekomendera att köpa de?
Precis, säg att jag har 500 spänn liggandes som jag inte vet vad att göra med, hade du då sagt att jag borde köpa Shift?
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Nu blir jag garanterat hatad, haha.. Men jag gillar faktiskt de lite nyare NFS även om det är lite väl "Hollywood" över dem.. Med det inte sagt att jag gillar orealistiska spel.. Hade jag varit tvungen att välja hade jag hellre väntat på Forza 3 då jag älskade Forza 2...
Problemet med Shift är att du måste göra så mycket inställningar med gamepads, rattar m.m innan det blir bra. Och det är nästan ett krav att kunna/lära sig ställa in fjädringen på bilen annars kommer du bara klippa gräsmattor hela dagarna.
Efter Ca 1-2dagars spelande så börjar du få grepp om det, körkänslan kanske känns som skit i början. Själv tänkte jag ge upp då jag fick spel på att alla bilarna sladdade runt hela tiden... Lärde mig göra inställningar på bilen och nu är det bland det roligaste jag har lirat, riktigt skön känsla
Några bilder från PC versionen. (8800GT, 1680x1050, 4AAx16AF, 45-100fps.)
Bästa NFS på länge. Saknas bara poliser !
"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
har shift till xbox 360 det är väll så där svårt som helvete att inte sladda av problemet är inte att man kan sladda osv utan att det verkligen inte finns någon känsla
det är inte lika dåligt som dom tidigare nfs men det känns inte riktigt som man lyckas få något grepp i hur bilen ska bete sig i olika lägen
forsa2 är många tusen gånger bättre t.o.m forsa till vanliga xboxet har betydligt bättre känsla