Ricer-Ida skrev:
Kul med många bilar, även om minst hälften kändes helt ointressanta. Trögt race som fan dessutom.
Höll dock på att skratta ihjäl mig när en Golf av nyare modell låg bakom mig på väg till racet. Såg verkligen ut som en julgran i fronten
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Ungefär den standarden höll tyvärr många av bilarna i själva Garaget.
![hmm](img/smilies/hmm.png)
Som Residence säger,,,lilla flicka,,,det är ingen bilmässa du åker på, sen att kommentera en annans bil och kvalitén på ett såpass negativt sätt är lite omoget och nerklankande...
Jag menar, TÄNK hur många människor som går förbi din Civic med rödlackerade orginalfälgar utan att ens blänga på den, tro mig det må ha hänt flera gånger i fredags, inkl mig... men folk är artiga nog att inte skriva så nerklankande på någons bil och Skratta åt en bils utseende på så sätt du gjorde....
Nog om det, ska man snacka neråt om någons bil, får man komma och visa något bättre själv,,,gumman,,,
Måste få säga att det blev mer än lyckat i fredags, och hörde av många förare att det flöt på bra...vilket alltid är kul att höra och peppar oss att fortsätta på en mycket högre nivå!!
På återseende nästa fredag!!