Hej! Jag har aldrig varit på eran träff. Tänkte komma ikväll med en polare. Om man kör från gbg hur tar jag mig dit? Sommarfälgerna är i dvala och vinterfälgerna på tyvärr men det går ändå
Hej! Jag har aldrig varit på eran träff. Tänkte komma ikväll med en polare. Om man kör från gbg hur tar jag mig dit? Sommarfälgerna är i dvala och vinterfälgerna på tyvärr men det går ändå
jag ska visa en kille till vägen till träffen. jag ska möta upp han kl 18:45 vid etages parkering vid överby i trollhättan. ta dig dit om du kan så kan jag visa vägen.
Tråkigt att de inte kom så många igår men hoppas på fler nästa gång
Jag kan även möta upp på statoil på lasarettsvägen innan träffen om ni inte vet vart de ligger så slipper ni åka massa km extra till överby om ni kommer nedifrån
Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
Står väl i topic men det är iaf 13 nov kl 19.00 i Odens parkeringshus
ring och påminn mig så kommer jag med 242an åsså släpar jag med thomas med 760in
Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till StreetPerformance SpecialSvarv
Kanske att man svänger förbi, dock vet jag inte vart det ligger Ingen som kan ta en bild på Eniro o rita ut vart det ligger? är ju sjukt mycket lättare än att folk ska bli hämtade/lotsade dit varje gång