m59 diffar inget vidare faktiskt. men hur lyckas ni köra sönder den ??!?! jag har pressat skiten ur min låda den går inte sönder 19T steg3 olja är bytt i den ofta fint skick hehehe
m59 diffar inget vidare faktiskt. men hur lyckas ni köra sönder den ??!?! jag har pressat skiten ur min låda den går inte sönder 19T steg3 olja är bytt i den ofta fint skick hehehe
bevisligen så har inte alla samma nivå som du
din nivå att köra skiten ur lär nog vara lägre än vad min och polarns var iallfall
jag har t.o.m lyckas rasa diffen i en autlåda på min gamla t5
polarens diffade i alla lägen när man pressade på har aldrig varit med om att den enhjulsdiffade
m59 diffar inget vidare faktiskt. men hur lyckas ni köra sönder den ??!?! jag har pressat skiten ur min låda den går inte sönder 19T steg3 olja är bytt i den ofta fint skick hehehe
bevisligen så har inte alla samma nivå som du
din nivå att köra skiten ur lär nog vara lägre än vad min och polarns var iallfall
jag har t.o.m lyckas rasa diffen i en autlåda på min gamla t5
polarens diffade i alla lägen när man pressade på har aldrig varit med om att den enhjulsdiffade
kanske är så att du inte har en m59?
hehe. vissa växelådor är bättre en ändra, klart jag har en m59
m59 diffar inget vidare faktiskt. men hur lyckas ni köra sönder den ??!?! jag har pressat skiten ur min låda den går inte sönder 19T steg3 olja är bytt i den ofta fint skick hehehe
min 855R ritar lika mkt på båda hjulen när man drar iväg, på både 1an o 2an..... den är visserligen rätt lugnt körd.... jag tror att allt om hållbarhet beror på vad man vill använda lådan till.... om det är bara stillastående starter me fullgas o släppa iväg så kan man nog köra sönder det mästa men de finns ju m59 lådor som har gått 30tusen mil o mer med steg 3 trim, o dom håller fortfarande