3860
Sök

Framvagn A4

Varför Rimmar PJ På Bäst?
85 Inlägg
21 september 2009
Trådstartare
Nån som vet var man nånstans i Härnösand/Sundsvall man kan lämmna in bilen för att få alla 12 framvagnsdelar + arbete + framvagnsinställning för runt 4 papp? lästa att det brukar vara vanligt pris hos en vanlig verkstad.
Eller om det går att köpa sakerna å lämna in den hos nån verksta för jobb + inställning?
För ett kitt är ju inte dyrt på blocket:
http://www.blocket.se/orebro/Framvagns_ … =4&w=3

Men har inte tid för att byta dom själv och sen måste ja ju endå lämna in för få rätt inställning.

Snart körförbud sad

"Den första bilen i livet glömmer man lika lite som den första kvinnan."
"Med en liten bil hittar man snabbare en parkeringsplats. Men det tar desto längre tid att hitta bilen."

1 122 Inlägg
21 september 2009
Kanske inte riktigt kan svara på frågan din men prisvärt beställde åt morsan till deras passat -00 smile Ganska smidigt byta själv inga större problem tog 1-2 timmar

gasa nu foer faen!

85 Inlägg
21 september 2009
Trådstartare
Beställde du från han som jag länka till? Vist måste man göra framvagnsinställning med efteråt? ska jag göra det själv så är det så långt till ett ställe som jag kan göra inställningarna på å det är ju inge bra å köra bilen om det inte står bra till.

"Med en liten bil hittar man snabbare en parkeringsplats. Men det tar desto längre tid att hitta bilen."

1 122 Inlägg
21 september 2009
Har för mig det var nån annan ja beställde ifrån. Du kan ju köra på "måfå" och räkna gängorna hur det var från början. tongue Duger resan till hjulinställnings firman

gasa nu foer faen!

85 Inlägg
21 september 2009
Trådstartare
okey :-/ lät så billigt så man vet ju inte om det är lureri eller om det är bara en som kommit över billiga kitt .... jo vist kan jag räkna dom men tror inte arbetet slutar på 1-2 timmar då tongue

1 122 Inlägg
21 september 2009
Priset var ganska likt dit så antar det är samma smile haha ne kanske inte missade att tillägga att vi var 2 ! Frågan är ju vad verkstan tar för det men är nog inte så fruktansvärt billigt. Mycket glapp i framvagnen?

gasa nu foer faen!

85 Inlägg
21 september 2009
Trådstartare
okey, jo det gör ju lite d med smile mm 1 är helt slut så man fick en 2a :-/ har garaget hos mamma å pappa men det är ju 20 mil dit så skulle va kung om man hitta nått ställe här som tar typ 4 papp för å göra d å då kan dom släcka 2an med wink

1 122 Inlägg
21 september 2009
hehe smile Bara ringa runt man kan ha tur! Men du ska inte klaga ska besikta om en vecka. Bakre diffbussningen var slut med lessnade och köpte powerflex till hela bakvagnen på audin. Nu ska ja bara finna orken smile

gasa nu foer faen!

85 Inlägg
21 september 2009
Trådstartare
jopp få göra d. Hehe jo det är ju den med, skulle kunna gå å köpa den med skulle va fint wink aja ska lägga mej nu iaf, natt.

Sök