Nu står det ju att: "- Jag har största förtroende för bilprovningen. Det är inte fråga om att de lekte med bilen eller gjorde något som de inte borde ha gjort."
Nehe.. hur kraschar man en bil om man inte leker eller gör nåt man inte borde gjort... Garanterat nåt klappträ som ville testa genom att trycka på lite extra.. Hur fan kan en bil se ut så där efter en provkörning annars? Men gissar att han får en fet check från bilprovningen och en bädjan om att hålla tyst om det hela!
Det såg dyrt ut! men jag bara undrar vem låter en okänd besiktnings man köra iväg själv med en Ferrari för 3miljoner, kan säga att jag inte hade gjort det.
Ja inte får de åka iväg med mina bilar själv, har de aldrig fått! De allra flesta SBP inspektörer är bra men finns vissa klappträn som inte ska vara i närheten av fordon! snarare söka sig till en bilDEMONTERING kanske?!
Lär de sig aldrig? Inte fan krashar man bilen om man inte leker lite och kör lugnt... Spec inte i en stolpe som det ser ut att vara, någon som känner igen scenariot med supran kanske?