Här har vi då projektet med min Volvo 855 GLT från 1993. Bilen köptes för en väldigt liten summa pengar för att bli en simpel övningskörningsbil. Detta spårade dock ur rätt omedelbart då bilen bara vart finare och finare. Och nu... Visa mer
nice, provat med värmepistol på ena hörnet på bilden eller? ser ut så:)
Nope! Det är faktiskt Black chrome! Testade lite snabbt innan jag plockade ner bilen. Dock så ska hela listen bytas ut mot en finare och sedan lackas kolsvart med riktig billack
nice, provat med värmepistol på ena hörnet på bilden eller? ser ut så:)
Nope! Det är faktiskt Black chrome! Testade lite snabbt innan jag plockade ner bilen. Dock så ska hela listen bytas ut mot en finare och sedan lackas kolsvart med riktig billack
okej varför bytas? ser fin ut men behöver en mattlack bara;)
Har inte visat det bara. Förra ägaren använde extraljus (Volvo original) till denna fronten. Då behövde man kapa bort lite plast högst upp vid huven för att det skulle gå att fästa ljusen. Så det ser inte jättesnyggt ut just nu Kan visa med bild senare!
okej varför bytas? ser fin ut men behöver en mattlack bara;)
Har inte visat det bara. Förra ägaren använde extraljus (Volvo original) till denna fronten. Då behövde man kapa bort lite plast högst upp vid huven för att det skulle gå att fästa ljusen. Så det ser inte jättesnyggt ut just nu Kan visa med bild senare!
Kul att se att du inte tappar gnistan! fortsätt i detta tempo!! Känner igen dedär extraljusfästena då de även satt på min s70, mina stag har dessutom gnagigt emot huven så de har börjat rosta där
Avgasröret ska helsvetsas och fixas lite. Sen är det mest småfix inför bes. Sedan ska jag byta hem. Så jag får garage på tomten istället! Så då kan jag göra lite mera finlir. Då kommer jag bland annat klä om innertaket i svart mocka eller alcantara
Avgasröret ska helsvetsas och fixas lite. Sen är det mest småfix inför bes. Sedan ska jag byta hem. Så jag får garage på tomten istället! Så då kan jag göra lite mera finlir. Då kommer jag bland annat klä om innertaket i svart mocka eller alcantara
inte sugen på att klä om mitt innertak och taklucka då med? haha
Äsch det kan du göra själv Kan ju inte vara allt för svårt!
Äsch det kan du göra själv Kan ju inte vara allt för svårt!
äh det är väll luckan som är jobbig sen är du ju sedan ochså så det är ju ett jävla hallå att få ut taket helt bara