ojojoj oscar är på g igen:D kombin blev grym btw;) kanske kommer ut imonkväll ifall du ska ut vilket jag gissar på:)
mjo kliar lite i fingrarna kombin blev FET men jag tappa hela högen när jag åkte från Matte XD grät lite över det. Hur som jag är ute om jag fått delar osv, om du ringer å jag inte svarar så e jag där men för smuttsig;)
haha bra där körde hela dagen i garaget, lagom intressant men bestämt mig att jag inte kommer bygga flera bilar efter den här sen
hehe det sa jag efter min röda åxå ifo var inte det mycket jag gjorde på den. men jag bestämde mig för Låga bilar e så jobbigt å bara massa krångel men LIKTFÖRBANNAT så har jag en likadan bil:P
hehe den är redan chippad med steg 2 så ska ha ut mer nu. turbon ligger hemma grenröret är på g hem. sen har Koop här på garaget några spridare vi ska testa lite med så tror det blir najs Har myyyycket kvar innan den är start klar mycket måste byggas själv osv
Låter ju okej hur mycke hk ska du satsa på? Tänkte köra in mina stakar o kolvar innan jag kastar i ny turbo så får köra en månad med orginal turbon nu. Gitta en garett på jobbet från en opel vecktra 3.0a rätt fin pryl o brutalt stor på en sån bil men den va kullagrad så den kan knappast va orginal Får se om man köper hem den sen kommer behöva bygga om grenrör och allt igen då passar ju inte som de e nu
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
jag har nog inte för denna sommarn satt upp nått spec Mål inom hk jag började bygga å sa jag vill ha ÄRLIGA 300-350hk kanske imed jag kör med orginal kolvar. men målet är i färsta hand få allt lira osv sen så kanske vi gör nått åt kolvar osv Mjo mycket å bygga om därav säljer jag mitt gammla avgas å skit bygger nytt från grunden igen
okej jo funderar på att ta mitt extraktor grenrör jag har nu o kapa loss flänsen o vända den upp och ner så turbon kommer uppåt. ända problemet e att jag kommer behöva kapa upp huven så turbon sticker upp 2 cm. Avskyr huv skop men kanske kan lösa något snyggt ändå
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
okej jo funderar på att ta mitt extraktor grenrör jag har nu o kapa loss flänsen o vända den upp och ner så turbon kommer uppåt. ända problemet e att jag kommer behöva kapa upp huven så turbon sticker upp 2 cm. Avskyr huv skop men kanske kan lösa något snyggt ändå
Aha mitt nya grenrör kommer turbon åt sidan i stället där av får jag flytta luftfilter osv