18 oktober 2009
Trådstartare
Efter mycket slit och svordomar så har det börjat ljusna i historian om dörrsidan som var sne. Har gått hårt till anfall med kniven på baksidan av dörrsidan och dödat alla små saker som skulle kunna rida, och tydligen så har det ridit för det blir bättre och bättre. Så nu ligger dörren och vilar efter lite spackling igen.
Med en massa tur så ska den passa nu. Känns skumt att den har ridit för jag har kollat, dubbel kollat och trippel kollat så att den INTE skulle göra det, men tydligen så gjorde den det ändå.
Har införskaffat 22mm spån till baslåda och 6mm mdf till golv i bagaget så ska ta itu med det snart.
Hade tänk ha slutsteget nedsänkt i baljan, men tydligen är steget för stort så det går inte ner. Så det kommer montera längt väggarna bakom ett cover istället.
Har en fråga också, är ni för eller emot plexi? Tycker själv att det är lite tråkigt eftersom det finns på 9 byggen av 10. Därför funderar jag på att göra något lite mer eget, men vi får se, det är ju fint med plexi.
Kommer nog lite bilder ikväll om ni har tur, har inte så mycket att visa egentligen eftersom jag inte gjort nått som syns, även fast det tagit låååång tid
Senast redigerat av MIKK0 (18 oktober 2009)
Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot