Haha Nämner inga namn men det var någon i tråden som hade skrivit att han satt på ett sportlufts filter på sin 6:a vet inte riktigt hur många som håller med mig när jag säger att en 6:a ska mullra fint bakåt och och inte framåt ? äger själv en S90
nå,tycker ni att volvo 960 har lite gubbstämpel över sig?
Nej, tycker den passar vem som helst. Dock ser dessa bilar bäst ut om den exklusiva känslan behålls även om de görs lite tuffare. (Gäller även 760, 260, 164 och div. GLE-modeller...
Haha Nämner inga namn men det var någon i tråden som hade skrivit att han satt på ett sportlufts filter på sin 6:a vet inte riktigt hur många som håller med mig när jag säger att en 6:a ska mullra fint bakåt och och inte framåt ? äger själv en S90
Det ska mullra både fram och bak för att de ska vara fränt. Och för att svara på ursprungsfrågan så är 960 väldigt gubbig
Väckte du en 5år gammal tråd för att påpeka att en 960 inte ska ha sportluftfilter? Själv tycker jag en 960 ska låta så lite som möjligt
Beror ju på vilken modell som menas första eller andra generationen. Sedan eller Kombi. Sedanen är ju lite gubbig tycker jag, framförallt den förbaskat fula bakänden. Nee, tacka det jag de tidiga 760 med trubbnos.