E väl tid jag lägger upp bilen här också, har bara haft den hittills på ett mindre forum här i finland men måste väl dela med mig åt er lite också..
Ska sätta upp lite bilder senare idag/helgen när jag e på min andra dator..
Men iaf så det som händer med bilen för tillfället är att den håller på att reggas för fullt, massa strul pga finska regler men det börjar närma sig..
Har haft bilen i min ägo i snart 2 år men inte reggat den än, först pga att jag inte fick min 200sx såld nångång så man hade inga pengar till importskatten på den sen körde jag i somras en tid med den med importbrickor men fick den ej genom besiktningen pga alla regler så har haft den i garaget halva sommaren nu och den börjar bli klar för slutgiltig regg nu.
Har mazda 626 lampor framtill nu, nissan primera sidoblinkers, 200sx framblinker och håller på att bygga egna baklampor av Led lampor ur Hellas led serie.. allt detta pga finska regler att jag måste ha E.märkta lampor runt om på bilen..
Sen så kommer bilen bli reggad som 2 pers paketbil igen pga finska dumma regler och att jag inte får tag på ett papper med ett direktiv jag måste ha..
Men ska försöka uppdatera med lite bilder senare så ni får se lite.. blev lite oredig tråd dethär nu men om inget annat måste jag städa lite..
Iaf så efter regg e det många planer på bilen, stereobyggande, trim +mera..
för er som är nyfikna så kolla på den här på garaget så får ni se vilken rolig bil det är..
over and out, återkommer..