19,20 dec -
Piss dålig med updates. Men orken har inte funnits men så kan de vara
orka julen, ehne!
Har blivit endel gjort på bilen iaf så de är bra.
-kopplingen är bort lämnad för omstiftning.
-turbin huset till turbon är bortlämnad för svetsning. Skulle iaf få tillbaka före jul!
Har hunnit vara i garaget både lördag och söndag, vilket känns mkt bra. ÄNTLIGEN har det börjat vända lite, får inte mer saker på hyllan utan tvärtom, saker är på g tillbaka!
Härnäst blir att skruva tillbaka tråget, ska handla lite på volvo först bara (o-ringar)
Lite bilder har jag även hunnit knäppa!
Tråget, lika silver lackat och polerad botten. Snodde idén från "FLindgren" här på garaget Blev riktigt bra! Rent och fint, precis som det ska vara!Maskerar lite.lite wash på, syns dåligt. Är typ pissgult :pHär var klockan typ 01:30, tur att man sög i sig lite thinner å färg dofter hahah, så man orka va vaken. Ångrar inte en sekund att jag körde vidare på 609 (tröd) Galet fin färg.. grymt svår att få bra på bild!Maskerat av I bakgrunden ser ni farsan, sitter å tvättar sitt block. Hans motor blir helt ny renoverad. H-profil stakar å andra kolvar, glt kammar, lätta veveb m.m. Hur kul som helst att vi delar samma intresse tror hans bil blir galet fin!!Saker jag gjort iordning, väntar på montering Monterat lite mer.Så står den just nu. Har polerat värmeskyddet, haha onödigt ? rent å fint när man endå håller på :pDet var allt för nu, ska försöka komma med mer updates! Löning den 23e, innebär säkert att handla lite.
Härnäst blir det att lacka lite insug å små prylar. Samt plocka ihop resten av motorn.
/Patrik