nej han va ingen polis jag är säker på att han va parkeringsvakt.. jag körde kankse lite mer än vad det står på när jag skulle köra in på motorvägen men det är väll lagligt? men jag körde inte för fort när han filmade mig
En p-vakt filmar min bil bakifrån när jag följer lagen, lika bra att jag går och anmäler mig direkt till polisen för att ha följt lagen. Känns verkligen inte som du ger hela storyn, för isf hade man fan släppt detta direkt? Och varför frågade du honom inte
haha hur ska jag fråga honom? följ efter honom? så han kan ringa polisen å anmäla mig.. lr ringa honom? nej men jag säger ju att jag körde lite fortare när jag skulle in å med lite drift han kankse ville filma driften
sladdade? det kallas åxo drift finns massa olika sätt att göra dirft.. om du inte vet så lär dig först å kolla på den videon..ska du veta bättre än japaner som uppfann driften? http://www.youtube.com/watch?v=JQMQkMvRG3I
inte? med en bil som har 125 hk å 1600cc? jag tror inte du är så bra på bilar mannen å jag menade inte den videon heller jag har rejsat med bilar som har 200 hk å den gick jämt 0-100 km nästan kolla på min andra video om du inte tror
inte? med en bil som har 125 hk å 1600cc? jag tror inte du är så bra på bilar mannen å jag menade inte den videon heller jag har rejsat med bilar som har 200 hk å den gick jämt 0-100 km nästan kolla på min andra video om du inte tror
Nej jag är fullkomligt värdelös på bilar, därför man köper en VR6, det är ju som om att be om bekymmer
Men vi ska inte skita ner din tråd mer, lycka till med filmandet. Men han kanske filmade åt dolda kameran?