Lite bilder från förra helgen. Hade denna bilen hemma för att prova lite och givetvis tog jag lite bilder då också, men det blev inte så många bilder, det visade sig att bilen var roligare att köra än att fota.. Märkligt! Efter att lämnat tillbaka bilen efter 24 timmar så kunde jag räkna till 12 tagna bilder totalt.. En sammanfattning av bilen: Bra krut, bra bromsar, alldeles för mycket knappar, passar perfekt i rött. Hursomhelst, eftersom bilderna bara är tagna för nöjes skull så har jag ballat ur lite i redigeringen som ni säkert märker.
Kommentera gärna hursom!
Bilds:
Också en bonusbild från tidigare i höst, Bimota DB7 och Alx Danielssons F430 Challenge:
helt otroligt vad behöver man för typ av utrustning för att ta sådana bilder egentligen.ser ju helt overkligt ut .skit snyggt +++++
Det är inte utrustningen i första hand så som många verka tro .Sätt på mej dom finaste skridskorna eller den bästa skrivmaskinen så kommer inte jag kunna leverera något med det endå.Utan det är kunskap och massor av övning samt öga för bilder.Sen underlättar det med viss utrustning för vissa bilder.Här har han använt flera blixtar för att lyfta fram objekten.
Mycket snygga bilder. Känns proffisionella. Hur pass mycket blixtar/belysning kör du med?
Tre hot shoe blixtar på dessa bilder. Hade fyra tills en session i blåst i somras.
Hann bara googla lite snabbt, men hur ser såna blixtar ut? Har bara en vanlig extern blixt i dagsläget, men funderar på att kompletera min utrustning men vet inte med vad riktigt.
Som jag skrev på Z, riktigt bra bilder med tanke på hur lite tid du la på fotandet. En riktig drömbil också...*dräggel*
Googla på Vivitar 285 HV så får du se exakt vilken modell jag har. Billigaste skitet som går att köpa i princip. Blir nog en uppgradering till nästa säsong om inte kamerahus prioriteras.