2629
Sök

Lågt stående folk "slangare"

362 Inlägg
29 oktober 2009
Trådstartare
kom ut till bilen precis å upptäcker att nån liten råtta varit å slangat ur min bensin. att dom kan med, det är ca 10m mellan husen där bilen står och hur många lägenheter som helst går ut mot bilen. f*n va irriterad man blir.

Är det nån mer som fått sin bil slangad i falköpingstrakten i natt???

Med ett hyffsat järnrör kan man slå världen med häpnad!

2 600 Inlägg
29 oktober 2009
åå så satans trött på dessa jävlar här har dom varit många gånger och slangat bilar jag har klarat mig än så länge men alltid orolig att man få komma ut en dag och se nått hemskt tongue fan dom få betala som alla andra. snåla jävlar. ursäkta alla svordomar men blir så trött på dom bara förstör bilarna=/

gör som jag kör gubba racer=)

362 Inlägg
29 oktober 2009
Trådstartare
som tur va så va inte mitt tanklock låst så dom lätt kom in å slapp förstöra. bensinen dom fick me sig va kanske av ett värde av 100 spänn. fattar inte att nötterna orkar me att riskera så mycket för 100 spänn. nu blir det till att hålla koll på kvarteret på nätterna.

om den som håller på med sånt här läser detta så kontakta mig gärna så kan du FÅ 100 spänn å tanka för så slipper du göra ett helvete för oss andra.

Roos
29 oktober 2009
Fick också bilen slangad häromdagen, mitt tanklock bröt idioterna sönder. Var iaf nöjd med att jag kvällen innan inte orkat tanka utan körde på reserven hem så dom kan inte ha fått med sig mycket. Jag däremot fick inte ens bilen därifrån.

583 Inlägg
29 oktober 2009
som vanligt folk som inte vet skillnad på ditt och mitt. Typiskt tattare.

edit: det kanske inte är politiskt korrekt att säga de men jag lovar dig att det va nån liten moppepojke som inte har råd med bensin för han har lagt allt på klistermärken till sin vespa. MOPPETATTARE!!! GAH!
Senast redigerat av Liner (29 oktober 2009)

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

OEM <3
6 957 Inlägg
29 oktober 2009
Vart i Fkp bor du Jonsson?

OEM <3

461 Inlägg
30 oktober 2009
Liner skrev:
som vanligt folk som inte vet skillnad på ditt och mitt. Typiskt tattare.

edit: det kanske inte är politiskt korrekt att säga de men jag lovar dig att det va nån liten moppepojke som inte har råd med bensin för han har lagt allt på klistermärken till sin vespa. MOPPETATTARE!!! GAH!

Jag tror också att de till stor del är moppepojkar som slangar..?

BMW - Better Make Way

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
30 oktober 2009
Eller "nysveskar" som leker gangztahz  och behövde benzin till mahmuds bmw 316 med blåa lampor och spinnerkapslar från biltema, som dessutom socialen köpt till honom.

Hänt allt för många gånger häromkring, att man ska "leka" kriminell och råna kiosken på 100kr och sen elda papperskorgar.

Och det är med all säkerhet "gangstahz" eller "moppetattare".
Senast redigerat av AcesHigh666 (30 oktober 2009)

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

OEM <3
6 957 Inlägg
30 oktober 2009
AcesHigh666 skrev:
Eller "nysveskar" som leker gangztahz  och behövde benzin till mahmuds bmw 316 med blåa lampor och spinnerkapslar från biltema, som dessutom socialen köpt till honom.

Hänt allt för många gånger häromkring, att man ska "leka" kriminell och råna kiosken på 100kr och sen elda papperskorgar.

Älskar fördomar roll

Kan ju för fan lika gärna vara en vanlig Svensson.

OEM <3

174 Inlägg
30 oktober 2009
amazon_jonsson skrev:
som tur va så va inte mitt tanklock låst så dom lätt kom in å slapp förstöra. bensinen dom fick me sig va kanske av ett värde av 100 spänn. fattar inte att nötterna orkar me att riskera så mycket för 100 spänn. nu blir det till att hålla koll på kvarteret på nätterna.

om den som håller på med sånt här läser detta så kontakta mig gärna så kan du FÅ 100 spänn å tanka för så slipper du göra ett helvete för oss andra.

Och du tror personen/erna som slangade visste att du skulle få så lite bensin med sig?

362 Inlägg
30 oktober 2009
Trådstartare
Bjork skrev:
Vart i Fkp bor du Jonsson?

boaplan

Diktator
968 Inlägg
30 oktober 2009
det är garanterat pundare som varit framme eller moppe pojke...

köp nyare bil så finns det inbyggd skydd mot slangning... är du "seriös" slangare så vet du om att det är enklare att slå hål på plast tanken än försöka slanga bensin med slang...

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
30 oktober 2009
Här i Norrköping så vet jag att en hel del av "Volvo raggarna" (Arbetslösa, 18-25år, 740) håller på med sånt skit, fattar inte hur efterbliven man kan vara när man håller på med sånt.

- Time Attack -

362 Inlägg
31 oktober 2009
Trådstartare
börjar komma fram ett och annat. har två namn nu som tydligen är bra i farten. En är från floby iaf. en jag snackade med hade sett en grå 240 som hade slangat en gång. här i falköping. så håll utkik!

OEM <3
6 957 Inlägg
31 oktober 2009
amazon_jonsson skrev:
börjar komma fram ett och annat. har två namn nu som tydligen är bra i farten. En är från floby iaf. en jag snackade med hade sett en grå 240 som hade slangat en gång. här i falköping. så håll utkik!

Snälla, säg att det är den gråa 242:an som är bucklig överallt och grabben som har den..ja han är lite
bakom flötet..

OEM <3

362 Inlägg
31 oktober 2009
Trådstartare
ErikJohansson skrev:
amazon_jonsson skrev:

Och du tror personen/erna som slangade visste att du skulle få så lite bensin med sig?

nej det tror ja inte men ja har svårt att tro att dom släpar med sig ett helt lager med dunkar så dom får med sig 40 liter. inte direkt smidigt att smyga med ett oljefat på ryggen!

362 Inlägg
31 oktober 2009
Trådstartare
Bjork skrev:
amazon_jonsson skrev:

Snälla, säg att det är den gråa 242:an som är bucklig överallt och grabben som har den..ja han är lite
bakom flötet..

vågar inte svara på detta men en grå 240 skulle det va iaf..

Defloratör.
641 Inlägg
31 oktober 2009
Bjork skrev:
AcesHigh666 skrev:

Älskar fördomar roll

mest troligen inte.

Plastidip har tagit epa stylingen till nya höjder pff:P

DFFL
9 020 Inlägg
31 oktober 2009
nitrox skrev:
Bjork skrev:
AcesHigh666 skrev:

Älskar fördomar roll

mest troligen inte.

Mest troligt att det är en Svensson.

Nej, jag har inte heller något belägg för vad jag säger, men eftersom att jag säger det på internet så är det sant.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök