Går första året på fordonsprogrammet. blir antagligen inriktining personbil sen, vad man ska hitta på sen får man se :p vore fan skoj å jobba på bilprovningen. Går även i tankarna på eget företag lite senare. när man blivit lite äldre. med reservdelar,bilservice,däck-krängare där man även hämtar bilarna åt folk som inte kan köra dom för dom är trasiga.. Kanske lite överkurs att hämta åt kunderna.. Men gillar att hjälpa till=)
Jobbade som bilplåtslagare men bytte till billackerare för ca ett år sedan. Och ni ska veta att ja hatar allt som har med bilar att göra så funderar på att gå i skola igen men vad ska man jobba med?
Don't Hate Me Because I Beat You..Respect Me Because I Teach You
Jobbade som bilplåtslagare men bytte till billackerare för ca ett år sedan. Och ni ska veta att ja hatar allt som har med bilar att göra så funderar på att gå i skola igen men vad ska man jobba med?
Jobbat inom den branschen tills jsg råkade hamna mellan jobb och sökte en bussförarutbildningen inte ångrat en sec.. Även om jag aldrig gillat människor så har det fungerat över förväntan har rätt roligt på jobbet även om det ofta betyder att man jobbar när andra i regel har ledig som helger sommarlov osv. Men visst söker man ett 7-16 yrke så är det fel väg att gå... Som idag tex började 06.30 i morse stämpla ut 21 Men lätt värt det mot att svetsa bilar och slipa spackel som jag gjorde innan
Jobbar i här i uddevalla med att bygga nya volvon c70!! kul som bara den!!
Du bygger volvo, men kör saab;)
När jag jobbade som serviceingenjör hos SAAB körde jag Renault. 3 av 5 hade Renault, 1 hade VW och 1 ingen bil alls. Pratade en gång med Renaultimportören. Ingen där ägde Renault. Dom körde Volvo.