2222
Sök

Campa nära Elmia i Jönköping med husbil?.

Livsnjutare
155 Inlägg
3 november 2009
Trådstartare
Tjena, Ska upp till Elmia i Jönköping den 26 till 29 November, Ska upp där med husbil och söker efter någonstans att stå där det finns möjlighet till ström!, Jag har ringt Elmia men dom verkar inte ha något sånt på deras parkeringar enligt hon jag pratade med, Hon gav ett förslag på en camping ca 700meter från Elmia men dom ska ha 6**kr/natt för att stå där och det är endast ''camping platsen'', så min fråga är om någon som kommer uppe ifrån jönköping vet något ställe där det är gång avstånd till Elmia där man kan ställa husbilen? Eller någon trevlig familj som skulle kunna tänka sej att låta oss stå på deras tomt mot betalning.

Tacksam för svar!

Mvh Dennis

Random
480 Inlägg
3 november 2009
Dreamhack ser jag. Finns tyvärr ingen "elcentral" i närheten förutom campingen som du skrev. Varje gång jag varit där med husbil så stod vi på parkeringen utan ström. Förstår inte riktigt vad du ska med ström till när man bara ska sova i husbilen tongue

1 814 Inlägg
3 november 2009
Kör elen från husbilen själv och kör en runda då och då för att ladda upp batterierna. Sen så har Fimp3n rätt, det enda man gör är väl äta/sova i husbilen ändå?

1 265 Inlägg
4 november 2009
Svamp3n skrev:
Tjena, Ska upp till Elmia i Jönköping den 26 till 29 November, Ska upp där med husbil och söker efter någonstans att stå där det finns möjlighet till ström!, Jag har ringt Elmia men dom verkar inte ha något sånt på deras parkeringar enligt hon jag pratade med, Hon gav ett förslag på en camping ca 700meter från Elmia men dom ska ha 6**kr/natt för att stå där och det är endast ''camping platsen'', så min fråga är om någon som kommer uppe ifrån jönköping vet något ställe där det är gång avstånd till Elmia där man kan ställa husbilen? Eller någon trevlig familj som skulle kunna tänka sej att låta oss stå på deras tomt mot betalning.

Tacksam för svar!

Mvh Dennis

du borde väl hitta nån här på garaget som vill ha liten extra inkomst,
tex endast campingplats på deras tomt. tex 250kr per natt  är de 5st så 1250kr svart i handen
Senast redigerat av joakim89 (4 november 2009)

Licenssvetsare
927 Inlägg
4 november 2009
Elverk is the shit!

Sök