3318
Sök

Kan jag ha 100w i mina 3st rallye 3003 blue?

NissanMotorsport
12 november 2009
Trådstartare
Nu har ja köpt mig EN 100w lampa och satte den i mittersta lyset.. köpte inte tre för ja måste ju ha fler reläer, och ja skulle bara testa om de blev någon skillnad smile

men ja tyckte inte det blev så jätte skillnad.. har inte varit ut och kört något än men på nära håll lyser den som alla andra, och de är 55w på dom andra..

164 Inlägg
12 november 2009
Jag har 100w i mina och funkar kalas smile. Har likadana, dock vita. använder två reläer.

Arguing with someone on the internet is like beeing in the special olympics.
Even if you win, you are still retarded

69 Inlägg
12 november 2009
Jag har också 100w i mina, men jag kör med 2st reläer jag med. Det blir skillnad i ljus med 100 wattare mot vanliga 55 wattare ! Om jag var du skulle jag sätta dit ett relä till och i med ett par 100 wattare smile

NissanMotorsport
12 november 2009
Trådstartare
får ut och köra lite sen och kolla då smile Tror inte det blir två 100w till, ska nog xenonkonvertera när ja får pengar smile

Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
1 594 Inlägg
12 november 2009
MIG1408 skrev:
Nu har ja köpt mig EN 100w lampa och satte den i mittersta lyset.. köpte inte tre för ja måste ju ha fler reläer, och ja skulle bara testa om de blev någon skillnad smile

men ja tyckte inte det blev så jätte skillnad.. har inte varit ut och kört något än men på nära håll lyser den som alla andra, och de är 55w på dom andra..

Inga probs med 100W lampor i dom ljusen. Se bara till att ha min. 2,5kvadrats kablar till både lampa och jord i varje extraljus. Jorden skall sitta i bilens stålchassi, ej aluminium. Dra en min. 6kvadrats kabel helst från generatorns B+ som du delar till två relän om du har tre ljus.
Senast redigerat av hotrodder (12 november 2009)

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab

Sök