haha a dom va sjukt tunga dom dära basarna!! jobbiga å bära upp för trappan hoppas de kommer spela satan!!!!! köpa ljudissolering i massssor sen taket, bakluckan, golvet, dörrar, a överallt .d
Kommer att rocka sönder med rätt steg och en massa ström
jo det får vi hoppas
Matheus skrev:
haha a dom va sjukt tunga dom dära basarna!! jobbiga å bära upp för trappan hoppas de kommer spela satan!!!!! köpa ljudissolering i massssor sen taket, bakluckan, golvet, dörrar, a överallt .d
hehe jo dem väger en skvätt för och vara 10'' jodå jag ska nog se till at dem spelar jo men vet inte riktigt vilken ljuddämpning jag ska ha typ dynomat eller asfaltsmatta eller ljudisolering med klister på ! ? ? men det löser sig nog
Snyggt bygge med den frästa ventilkåpan och allt. Rediga basar du skaffat dig med, men som stickan skrev så hade det nog inte varit fel med ett större steg. Men det kommer eller hur Vill oxå ha Orion
Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
Snyggt bygge med den frästa ventilkåpan och allt. Rediga basar du skaffat dig med, men som stickan skrev så hade det nog inte varit fel med ett större steg. Men det kommer eller hur Vill oxå ha Orion
tackar riktigt kul och höra ! . . jo dem är helt okej . nej det kommer antingen större steg eller 3 till likadana .. . det är bara handla ju
här kommer bild på hur lådan ska bli ! den blir 92 L - basportar - basarna ! fast den blev 110x29x29 . och det som är vinklat blir bara för att det inte ska smita ut massa tryck på sidorna om lådan
och såhär ska det bli i skuffen . hoppas ni förstår min ritning . men kort sagt ska allt vara gömt . och det blir träsivor på sidorna som ska kläs och botten blir en stor platta som ska kläs och baksidan på lådan kommer kläs alt i gråsvart högtalar matta . . . stilrent ?
Reservhjul Det har man ju bara med sig om man planerat att köra punka Riktiga män slänger ut reservhjulet och säger "Det kommer ändå aldrig hända mig"
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Reservhjul Det har man ju bara med sig om man planerat att köra punka Riktiga män slänger ut reservhjulet och säger "Det kommer ändå aldrig hända mig"
HAHAHA . nej det där jävla res hjulet ska fanimig alltid vara med för jag tänkte och gjorde så en gång och ta mefan så pajade en spacer och då var man stående där så ett hjul ska vara med. men funderar även på bygga ner en hyllsnyckelsatts så man har det med sig också vad tror ni om det ?
HAHAHA . nej det där jävla res hjulet ska fanimig alltid vara med för jag tänkte och gjorde så en gång och ta mefan så pajade en spacer och då var man stående där så ett hjul ska vara med. men funderar även på bygga ner en hyllsnyckelsatts så man har det med sig också vad tror ni om det ?
Klart du ska bygga ner en hylsnyckelsats, har en låda i bak som åker och slänger omkring. Så bygg en du så man får lite inspiration : D
Klart du ska bygga ner en hylsnyckelsats, har en låda i bak som åker och slänger omkring. Så bygg en du så man får lite inspiration : D
jo jag ska nog pröva göra det iaf ! men om det blir bra det återstår väl att se
jag vet att jag är förmodligen världens sämsta kameraman ,. . men det får ni ta . . lådan som sitter i nu byggdes bara förr att pröva basar och steg . kan dock inte driva fullt ! och lådan är för liten och ingen basport sitter i .