3308
Sök

projekt Volvo 744 DOHC Underhållningsmaskinen

181 Inlägg
5 januari 2011
haha a dom va sjukt tunga dom dära basarna!!  jobbiga å bära upp för trappan big_smile  hoppas de kommer spela satan!!!!! köpa ljudissolering i massssor sen  big_smile taket, bakluckan, golvet, dörrar, a överallt .d

1 380 Inlägg
5 januari 2011
Trådstartare
SimonImmo skrev:
Kommer att rocka sönder med rätt steg och en massa ström smile

jo det får vi hoppas big_smile
Matheus skrev:
haha a dom va sjukt tunga dom dära basarna!!  jobbiga å bära upp för trappan tongue  hoppas de kommer spela satan!!!!! köpa ljudissolering i massssor sen big_smile  taket, bakluckan, golvet, dörrar, a överallt .d

hehe jo dem väger en skvätt för och vara 10'' tongue  jodå jag ska nog se till at dem spelar cool jo men vet inte riktigt vilken ljuddämpning jag ska ha typ dynomat eller asfaltsmatta eller ljudisolering med klister på ! ? ?
men det löser sig nog smile

2 140 Inlägg
5 januari 2011
finfina basar du handlat wink sen kanske dom hade blivit nöjdare om dom hade fått ett steg med en aning mer effekt roll

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

1 380 Inlägg
5 januari 2011
Trådstartare
AntrE skrev:
finfina basar du handlat wink sen kanske dom hade blivit nöjdare om dom hade fått ett steg med en aning mer effekt roll

jo dem är riktigt mysiga smile jo det blir nog ett till eller 3 st till som driver basarna sen smile

685 Inlägg
5 januari 2011
Fina grejer, kommer spela på riktigt bra med rätt steg.

No turbo shit - just real power!

490 Inlägg
5 januari 2011
Får hoppas basarna spelar bättre än vad dem ser ut tongue

Dem ser kraftfulla ut men inte snygga nånstans xD

1 380 Inlägg
5 januari 2011
Trådstartare
Only-volvo skrev:
Fina grejer, kommer spela på riktigt bra med rätt steg.

jo dem är riktigt mysiga smile jo det kommer nog bli bra i slutändan smile
UniCross skrev:
Får hoppas basarna spelar bättre än vad dem ser ut tongue

Dem ser kraftfulla ut men inte snygga nånstans xD

jodå det kommer dem nog göra . . . men man har ju inte basar för det ser snyggt ut man har dem för att spela med .  . . det är iaf det jag har dem till tongue

490 Inlägg
5 januari 2011
joelimmo skrev:
jodå det kommer dem nog göra . . . men man har ju inte basar för det ser snyggt ut man har dem för att spela med .  . . det är iaf det jag har dem till tongue

Helt rätt grabben! men med tanke på hur snygg resten av bilen är menade jag tongue

1 380 Inlägg
5 januari 2011
Trådstartare
UniCross skrev:
joelimmo skrev:

Helt rätt grabben! men med tanke på hur snygg resten av bilen är menade jag tongue

hehe jo tongue  . . tackar smile mja basarna kommer ändå inte synas då basarna ska vara inåt mot skidluckan denna gången big_smile

1 380 Inlägg
6 januari 2011
Trådstartare
nu är steget hämtat iaf !
bilder kommer kanske ikväll för nu ska vi ut och leka på isen ;D

1 380 Inlägg
9 januari 2011
Trådstartare
här kommer en helt underbar bild på 53 kilo kärlek lol big_smile
https://www1.garaget.org/gallery/archive/82467/1038533_yurfa5.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/82467/1038535_u0n1uz.jpg

är det inte vackert big_smile

1 380 Inlägg
11 januari 2011
Trådstartare
kan iaf avslöja att nu är det provspelat i nya lådan och det spelade  . . . .  utlåtande får ni sen kanske tongue

Osponsrad
1 631 Inlägg
11 januari 2011
Snyggt bygge med den frästa ventilkåpan och allt. Rediga basar du skaffat dig med, men som stickan skrev så hade det nog inte varit fel med ett större steg. Men det kommer eller hur smile Vill oxå ha Orion smile

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

1 380 Inlägg
15 januari 2011
Trådstartare
BudgetDunkaren skrev:
Snyggt bygge med den frästa ventilkåpan och allt. Rediga basar du skaffat dig med, men som stickan skrev så hade det nog inte varit fel med ett större steg. Men det kommer eller hur smile Vill oxå ha Orion smile

tackar riktigt kul och höra ! . . jo dem är helt okej tongue . nej det kommer antingen större steg eller 3 till likadana big_smile.. . det är bara handla ju tongue

1 380 Inlägg
15 januari 2011
Trådstartare
här kommer bild på hur lådan ska bli !
https://www1.garaget.org/gallery/archive/82467/1040912_il8gk1.jpg
den blir 92 L - basportar - basarna ! fast den blev 110x29x29 . och det som är vinklat blir bara för att det inte ska smita ut massa tryck på sidorna om lådan smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/82467/1041240_xj6jvp.jpg
och såhär ska det bli i skuffen . hoppas ni förstår min ritning . men kort sagt ska allt vara gömt . och det blir träsivor på sidorna som ska kläs och botten blir en stor platta som ska kläs och baksidan på lådan kommer kläs alt i gråsvart högtalar matta smile . . . stilrent ? smile
Senast redigerat av joelimmo (15 januari 2011)

1 432 Inlägg
15 januari 2011
Reservhjul yikes Det har man ju bara med sig om man planerat att köra punka tongue Riktiga män slänger ut reservhjulet och säger "Det kommer ändå aldrig hända mig" wink

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

1 380 Inlägg
15 januari 2011
Trådstartare
SpeedOfLight skrev:
Reservhjul yikes Det har man ju bara med sig om man planerat att köra punka tongue Riktiga män slänger ut reservhjulet och säger "Det kommer ändå aldrig hända mig" wink

HAHAHA . nej det där jävla res hjulet ska fanimig alltid vara med för jag tänkte och gjorde så en gång och ta mefan så pajade en spacer och då var man stående där tongue så ett hjul ska vara med. men funderar även på bygga ner en hyllsnyckelsatts så man har det med sig också tongue
vad tror ni om det ? tongue

476 Inlägg
15 januari 2011
joelimmo skrev:
SpeedOfLight skrev:

HAHAHA . nej det där jävla res hjulet ska fanimig alltid vara med för jag tänkte och gjorde så en gång och ta mefan så pajade en spacer och då var man stående där tongue så ett hjul ska vara med. men funderar även på bygga ner en hyllsnyckelsatts så man har det med sig också tongue

Klart du ska bygga ner en hylsnyckelsats, har en låda i bak som åker och slänger omkring. Så bygg en du så man får lite inspiration : D

Bmw 328 Coupe E36 projekttråd - http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3136752
Installationselektriker

1 380 Inlägg
16 januari 2011
Trådstartare
aeriksson skrev:
joelimmo skrev:
SpeedOfLight skrev:

Klart du ska bygga ner en hylsnyckelsats, har en låda i bak som åker och slänger omkring. Så bygg en du så man får lite inspiration : D

jo jag ska nog pröva göra det iaf ! men om det blir bra det återstår väl att se tongue

1 380 Inlägg
16 januari 2011
Trådstartare

jag vet att jag är förmodligen världens sämsta kameraman tongue ,. . men det får ni ta tongue . .
lådan som sitter i nu byggdes bara förr att pröva basar och steg . kan dock inte driva fullt !  och lådan är för liten och ingen basport sitter i tongue .
Senast redigerat av joelimmo (16 januari 2011)

Sök