ocean deep 20 black tror jag kommer passa din bil som smort med tanke på din mörka lack, dock tycker jag att de fälgarna du redan har är redigt snygg pga att de är så pass ovanlig på en 740. Och med tanke på att du mer eller mindre inte har något krom kvar på karossen så tycker jag att kromade/polerade fälgar inte riktigt kommer smälta in med resterande bilen.
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
mja jag blev bara lite lack . . skulle uppdatera lite igår . . och hade skrivit en skit lång text och citerat ala som hade svarat om fälgarna sen laddade jag upp en bild via den nya funktionen. då tog den bort all text och alla citeringar jag hade skrivit och så började jag skriva igen . och laddade upp en till bild . och så försvann det igen . . så då sket jag i det
men sådär då . då gör jag ett nytt försök ! tack till alla som har svarat med förslag och åsikter men nu står det i valet och kvalet mellan 2 fälgar en tidigare favorit och en ny ! 1. works vs-xx som kostar 7000:- /st
2. x-speed 19 som kostar 7000:-/4 st och så lackas nog centrum i en annan färg
så frågan är om man ska köpa den dyraste eller den billigare ?!
eller har någon här nått förslag på fälg som finns till volvo och har cpbred fälgbana och gärna kosta under 15k ?
nu har jag en fråga !! är det någon som vet nån bil / modell's framljus som passar 740 usa fronten ? tex kan jag ta en silverados lysen och stoppa i min front om mina går sönder ?
vore väldigt tacksam för ett rakt svar på vilka modeller som passar (Y)
Minns inte hur stor lysena va på 740 USA, men gör en google sökning på headlights och storleken på lysena i tum (t.ex nissan 200sx s13 har 7x6" stora lysen, då söker jag bara såhär headlights 7x6" för att hitta andra modeller som har samma storlek)
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Minns inte hur stor lysena va på 740 USA, men gör en google sökning på headlights och storleken på lysena i tum (t.ex nissan 200sx s13 har 7x6" stora lysen, då söker jag bara såhär headlights 7x6" för att hitta andra modeller som har samma storlek)