Du skrev i förra tråden att du var topp 5 i åldrar upp till 25 o sen skrev du att det inte fanns mkt motor klubbar osv där du bor ? HUR kan du veta att du är "topp5" ? den som sa det har en väldigt svart tunga !
Men om det bara finns 5 st ungdomar i byn, varav 2 kör. Så hamnar man väl i topp 5 automatiskt?
Hahahah, underbart!
finns inte ens 5 ungdomar i byn så där ägde du allt dig själv...
Men om det bara finns 5 st ungdomar i byn, varav 2 kör. Så hamnar man väl i topp 5 automatiskt?
Hahahah, underbart!
finns inte ens 5 ungdomar i byn så där ägde du allt dig själv...
självklart menar jag topp 5 i riket
kom med meriter istället för dåliga påståenden, jag står kvar vid mitt erbjudanden, du är välkommen vilken dag som helst och ifall du slår mig på min träningssträcka så ska jag även ordna en del kontakter som är bra att ha
Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
Och du har skapat ett till konto? så får man nog inet göra;)
kontot blev felaktigt nedstängt.
kan väl meddela till mig så jag kan förbättra mig innan konton tas bort va?
sen så blev datorn även spärrad, farsan sa nåt om ip-ban då han lagade datan nyss.
moget att göra så??
Ip-ban Är något som admin/mod ger dig efter att du betett dig illa, eller på något annat sätt som bryter emot garagets regler.
Kan tillägga att jag redan rapporterat ditt nuvarande konto eftersom du har så pass dålig stil och vägrar ge dig trots att båda dina tidigare trådar angående detta blev låsta.
Och du har skapat ett till konto? så får man nog inet göra;)
kontot blev felaktigt nedstängt.
sen så blev datorn även spärrad, farsan sa nåt om ip-ban då han lagade datan nyss.
moget att göra så??
Ip-ban Är något som admin/mod ger dig efter att du betett dig illa, eller på något annat sätt som bryter emot garagets regler.
Kan tillägga att jag redan rapporterat ditt nuvarande konto eftersom du har så pass dålig stil och vägrar ge dig trots att båda dina tidigare trådar angående detta blev låsta.
det är väl lite dålig stil att banna någon för att man frågar?
folk som bannar kan väl åtminstonde varna eller säga vad man gjort fel så man vet??
vad är detta för oseriöst forum egentligen, alla är bara otrevliga och man får inte ens ställa en fråga...
moget att göra så??
folk som bannar kan väl åtminstonde varna eller säga vad man gjort fel så man vet??
vad är detta för oseriöst forum egentligen, alla är bara otrevliga och man får inte ens ställa en fråga...
ställer man en seriös fråga och kommer med seriösa påstående så är det ett väldigt trevligt forum
Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
moget att göra så??
1. Du är oseriös 2. Du följer inte forumets regler 3. Du ger personliga påhopp 4. Du är otrevlig 5. Du har inte ens körkort, eller en bil att lägga upp på forumet. 6. Säkert något annat.
Men det är okay. Alla kan vi inte vara rallykalle.