3257
Sök

Söker ditt stall en erfaren och duktig förare?

Avstängd
6 Inlägg
4 november 2009
Trådstartare
Volvo_Mannen skrev:
linuslinje skrev:
BOLUND skrev:

Du skrev i förra tråden att du var topp 5 i åldrar upp till 25 o sen skrev du att det inte fanns mkt motor klubbar osv  där du bor ?  HUR kan du veta att du är "topp5" ?   den som sa det har en väldigt svart tunga !

Men om det bara finns 5 st ungdomar i byn, varav 2 kör. Så hamnar man väl i topp 5 automatiskt?

Hahahah, underbart!

finns inte ens 5 ungdomar i byn så där ägde du allt dig själv...

självklart menar jag topp 5 i riket

4 001 Inlägg
4 november 2009
Swetech_2 skrev:
Volvo_Mannen skrev:
linuslinje skrev:

Men om det bara finns 5 st ungdomar i byn, varav 2 kör. Så hamnar man väl i topp 5 automatiskt?

Hahahah, underbart!

kom med meriter istället för dåliga påståenden, jag står kvar vid mitt erbjudanden, du är välkommen vilken dag som helst och ifall du slår mig på min träningssträcka så ska jag även ordna en del kontakter som är bra att ha

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

4 005 Inlägg
4 november 2009
Swetech_2 skrev:
Volvo_Mannen skrev:
linuslinje skrev:

Hahahah, underbart!

Klar jag äger mig själv? Vad menar du? Finns ingen annan människa som äger mig??

Rike?

Vad lever du i för land egentligen där man bor i ett Rike och äger andra människor?

hmm?

bonntrimmare
655 Inlägg
4 november 2009
Swetech_2 skrev:
Volvo_Mannen skrev:
linuslinje skrev:

Hahahah, underbart!

MEN hur har du kommit fram till att du är just "topp 5" i riket då?

1 207 Inlägg
4 november 2009
Swetech_2 skrev:
FLindgren skrev:
Och du har skapat ett till konto? så får man nog inet göra;)

kontot blev felaktigt nedstängt.

kan väl meddela till mig så jag kan förbättra mig innan konton tas bort va?

sen så blev datorn även spärrad, farsan sa nåt om ip-ban då han lagade datan nyss.

moget att göra så??

Ip-ban Är något som admin/mod ger dig efter att du betett dig illa, eller på något annat sätt som bryter emot garagets regler.

Kan tillägga att jag redan rapporterat ditt nuvarande konto eftersom du har så pass dålig stil och vägrar ge dig trots att båda dina tidigare trådar angående detta blev låsta.

295 Inlägg
4 november 2009
varför skapar du ens en tråd, köp en moppe och ha skoj istället

Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?

bonntrimmare
655 Inlägg
4 november 2009
linuslinje skrev:
Swetech_2 skrev:
Volvo_Mannen skrev:

Hahahah, underbart!

Klar jag äger mig själv? Vad menar du? Finns ingen annan människa som äger mig??

Rike?

Vad lever du i för land egentligen där man bor i ett Rike och äger andra människor?

hmm?

Han kanske lever på 1300 talets ,Svea rike , Då det inte ens fanns bilar , därav är han "topp 5" big_smile

Avstängd
6 Inlägg
4 november 2009
Trådstartare
maco skrev:
Swetech_2 skrev:
FLindgren skrev:
Och du har skapat ett till konto? så får man nog inet göra;)

sen så blev datorn även spärrad, farsan sa nåt om ip-ban då han lagade datan nyss.

moget att göra så??

Ip-ban Är något som admin/mod ger dig efter att du betett dig illa, eller på något annat sätt som bryter emot garagets regler.

Kan tillägga att jag redan rapporterat ditt nuvarande konto eftersom du har så pass dålig stil och vägrar ge dig trots att båda dina tidigare trådar angående detta blev låsta.

det är väl lite dålig stil att banna någon för att man frågar?

folk som bannar kan väl åtminstonde varna eller säga vad man gjort fel så man vet??

vad är detta för oseriöst forum egentligen, alla är bara otrevliga och man får inte ens ställa en fråga...

4 001 Inlägg
4 november 2009
Swetech_2 skrev:
maco skrev:
Swetech_2 skrev:

moget att göra så??

folk som bannar kan väl åtminstonde varna eller säga vad man gjort fel så man vet??

vad är detta för oseriöst forum egentligen, alla är bara otrevliga och man får inte ens ställa en fråga...

ställer man en seriös fråga och kommer med seriösa påstående så är det ett väldigt trevligt forum

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Avstängd
6 Inlägg
4 november 2009
Trådstartare
BOLUND skrev:
linuslinje skrev:
Swetech_2 skrev:

Rike?

hmm?

Han kanske lever på 1300 talets ,Svea rike , Då det inte ens fanns bilar , därav är han "topp 5" big_smile

haha och din humor är så dålig att jag får magsår....

4 005 Inlägg
4 november 2009
Swetech_2 skrev:
maco skrev:
Swetech_2 skrev:

moget att göra så??

smile

1. Du är oseriös
2. Du följer inte forumets regler
3. Du ger personliga påhopp
4. Du är otrevlig
5. Du har inte ens körkort, eller en bil att lägga upp på forumet.
6. Säkert något annat.

Men det är okay. Alla kan vi inte vara rallykalle.

Sök