E d verkligen så pass illa med fartguppen? Men om man tar vägen via centrum till Väla så borde man ju kunna undvika dem så man genar till den parkeringen vi ska ha Borde inte vara några problem..
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
E d verkligen så pass illa med fartguppen? Men om man tar vägen via centrum till Väla så borde man ju kunna undvika dem så man genar till den parkeringen vi ska ha Borde inte vara några problem..
det är lätt för dem som är ifrån trakten som vet vart det är & va man ska köra för att undvika men alla andra som åker en bit & inte är ifrån trakten kör ju enklaste vägen kanske stöter på dessa gupp.
Kan ni fixa en hyffsad karta över så Har vart på väla en gång i mitt liv
är det gupp ? då kommer jag ha jäkla problem att ta mig över haha min bil blir lägre iår än förra året men fan skit samma läppar och plast går att laga vettu så det löser sig SER FRAM IMOT TRÄFFEN som fan!
AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com
Lägg gärna ut vilken väg från centrum så vi kan ta den istället om det nu blir Väla . Kommer norr ifrån på E4.
jag måste skriva å säga att de e riktigt bra med mini Jap meet men vad betyder ordet : Wangan ? var kommer de ordet i från ?
vad jag hittade snabbt o enkelt så står wangan för "Bayshore"
Wangan in Japanese simply means "Bayshore".
Tokyo's infamous Bayshore Route, noted for street racing. Most references in popular culture refer to this.
The Bayshore Route of Shuto Expressway (, Shuto Kōsokudōro Wangan-sen or simply Wangan-sen for short) is a stretch of toll highway in Greater Tokyo, 70 km, that runs from Yokohama city, Kanazawa ward, to Ichikawa city of Chiba Prefecture. It is an important route that runs between artificial islands of Tokyo Bay by way of bridges and sub-sea tunnels, bypassing Tokyo entirely.
Okej tackar då har jag lite inblick på vad de betyder å vad de menas
Man kanske kan ha en karavan för dom som som åker lite längre? Ser ju häftigt ut oxå när de kommer en klump me bilar på en gång Så vad säger ni om det?
Man kanske kan ha en karavan för dom som som åker lite längre? Ser ju häftigt ut oxå när de kommer en klump me bilar på en gång Så vad säger ni om det?
Tycker det låter som en bra ide! fast har inte jätte långt att åka
Men jag tänkte på det hur är det om man ska ställa ut ?
Är det bara fin bilar eller kan vem som helst göra det?
Tycker det låter som en bra ide! fast har inte jätte långt att åka
Men jag tänkte på det hur är det om man ska ställa ut ?
Är det bara fin bilar eller kan vem som helst göra det?
Ja har ju 35mil o åka så om de e nån mer här uppe som ska ner så e de ju roligare om man åker tesammans Ja vill oxå ställa ut