3276
Sök

Eftersnack Wangan Meet 8:e Maj @ Väla köpcenter Helsingborg

9 Inlägg
26 februari 2010
Hoppas ni har tänkt på dem höga fartguppen som är placerade lite var stans på Väla då dem flesta som kör lågt inte kommer över!

2 077 Inlägg
26 februari 2010
E d verkligen så pass illa med fartguppen?
Men om man tar vägen via centrum till Väla så borde man ju kunna undvika dem smile så man genar till den parkeringen vi ska ha smile
Borde inte vara några problem..

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

9 Inlägg
26 februari 2010
Ja det är rätt många gupp som är bra höga! Allt beror på vilken sida av välas parkering ni har tänkt er. men det löser sig säkert!

Lastbilschaffis
811 Inlägg
26 februari 2010
JDMCRAZE skrev:
Men om man tar vägen via centrum till Väla så borde man ju kunna undvika dem smile så man genar till den parkeringen vi ska ha smile

det är lätt för dem som är ifrån trakten som vet vart det är & va man ska köra för att undvika men alla andra som åker en bit  & inte är ifrån trakten kör ju  enklaste vägen kanske stöter på dessa gupp.

Kan ni fixa en hyffsad karta över så smile Har vart på väla en gång i mitt liv tongue

Elektriker
1 138 Inlägg
26 februari 2010
finns bara ett fåtal gupp som är väldigt "farliga" men dom flesta kan man köra så man missar dom så det ska inte vara några problem.. längtar nu:D

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

Prisjägare
238 Inlägg
27 februari 2010
Är bulorna på väla så höga? Har inte kört där med nya bilen än... Vilka är det som är farliga?

AJA Motorsport
450 Inlägg
27 februari 2010
är det gupp ? då kommer jag ha jäkla problem att ta mig över tongue haha min bil blir lägre iår än förra året men fan skit samma läppar och plast går att laga vettu så det löser sig SER FRAM IMOT TRÄFFEN som fan! smile

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

allt som går fort.
7 Inlägg
27 februari 2010
JDMCRAZE skrev:

Lägg gärna ut vilken väg från centrum så vi kan ta den istället om det nu blir Väla  . Kommer norr ifrån på E4.

33 Inlägg
28 februari 2010
Verkar som om det kommer bli en riktigt trevlig och lyckad träff!

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
1 mars 2010
jag måste skriva å säga att de e riktigt bra med mini Jap meet tongue men vad betyder ordet : Wangan ? var kommer de ordet i från ? smile

Nissan Silvia

457 Inlägg
1 mars 2010
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/101081/868849_ou3nlp.jpg

Lite små pill kvae smile

"Just a little 4 cylinder"
581 Inlägg
1 mars 2010
Snyggt! smile

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
1 mars 2010
Bullet--- skrev:
s12 skrev:
jag måste skriva å säga att de e riktigt bra med mini Jap meet tongue men vad betyder ordet : Wangan ? var kommer de ordet i från ? smile

vad jag hittade snabbt o enkelt så står wangan för "Bayshore"

Wangan in Japanese simply means "Bayshore".

Tokyo's infamous Bayshore Route, noted for street racing. Most references in popular culture refer to this.

The Bayshore Route of Shuto Expressway (, Shuto Kōsokudōro Wangan-sen or simply Wangan-sen for short) is a stretch of toll highway in Greater Tokyo, 70 km, that runs from Yokohama city, Kanazawa ward, to Ichikawa city of Chiba Prefecture. It is an important route that runs between artificial islands of Tokyo Bay by way of bridges and sub-sea tunnels, bypassing Tokyo entirely.

Okej tackar big_smile då har jag lite inblick på vad de betyder å vad de menas tongue

Nissan Silvia

391 Inlägg
1 mars 2010
Man kanske kan ha en karavan för dom som som åker lite längre? smile Ser ju häftigt ut oxå när de kommer en klump me bilar på en gång tongue Så vad säger ni om det?

1 364 Inlägg
1 mars 2010
Lundberg_ skrev:
Man kanske kan ha en karavan för dom som som åker lite längre? smile Ser ju häftigt ut oxå när de kommer en klump me bilar på en gång tongue Så vad säger ni om det?

Tycker det låter som en bra ide! fast har inte jätte långt att åka tongue

Men jag tänkte på det hur är det om man ska ställa ut ?

Är det bara fin bilar eller kan vem som helst göra det? tongue

391 Inlägg
1 mars 2010
Beangt skrev:
Lundberg_ skrev:

Tycker det låter som en bra ide! fast har inte jätte långt att åka tongue

Men jag tänkte på det hur är det om man ska ställa ut ?

Är det bara fin bilar eller kan vem som helst göra det? tongue

Ja har ju 35mil o åka så om de e nån mer här uppe som ska ner så e de ju roligare om man åker tesammans tongue Ja vill oxå ställa ut smile

1 067 Inlägg
1 mars 2010

Ser grymt ut Hoteyes wink

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY

Japsare
502 Inlägg
1 mars 2010
Lundberg_ skrev:
Ja har ju 35mil o åka så om de e nån mer här uppe som ska ner så e de ju roligare om man åker tesammans tongue Ja vill oxå ställa ut smile

Har oxå 35 mil tongue dock från andra sidan Vättern, rätt sugen på o åka, men de ä en bit om man inga pengar ha roll får väl se när de närmar sig smile

-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!

1 364 Inlägg
1 mars 2010
Någon som vet vad det är för krav när man ska ställa ut då? tongue

Skitsnygg poster Btw! smile

2 077 Inlägg
1 mars 2010
Beangt skrev:
Någon som vet vad det är för krav när man ska ställa ut då? tongue

Skitsnygg poster Btw! smile

Krav? det finns bara ett och det är: japansk bil wink

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

Sök