Mmm, får fundera lite på hur man rullar dit utan att köra på bulor.. blir det via södra infarten (den där rondellen om man kör inifrån stan alt kommer från motorvägen) och sen första in på parkeringen (uppe vid claes ohlson osv)?
EDIT: btw, får vi plats på den nya parkeringen där?
Jag kommer nog inte heller om det blir dåligt väder. Och nej, jag tror inte att bilen kommer trilla isär av lite regn, men jag personligen gillar inte att gå runt och stå i regn i flera timmar. Och jag tänker ju inte sitta kvar inne i bilen på en parkering i flera timmar heller.
Mmm, får fundera lite på hur man rullar dit utan att köra på bulor.. blir det via södra infarten (den där rondellen om man kör inifrån stan alt kommer från motorvägen) och sen första in på parkeringen (uppe vid claes ohlson osv)?
EDIT: btw, får vi plats på den nya parkeringen där?
Om det är vid "nya mekonomen" så om du kommer från stan så tar du vänster in mot väla i första rondellen, rakt fram i andra rondellen och till höger i den tredje sen första höger och sen ska parkeringen vara direkt till höger. Om det är den parkeringen som dom menar vill säga. Isåfall blir det trångt som fan
*Edit vill tillägga att enligt yr.no så ska det regna mellan klockan 07.00-12.00 ca 0,2mm/timme. Hoppas det stämmer bara !
Senast redigerat av SextioNian (6 maj 2010)
NISSAN 250SX S13 RB25DETDBPMotorsport.com för mera info och bilder,videos i HD samt project tråd på våra bilar och mycket annat.
Enligt danska DMI.dk ska det regna ca 2mm mellan 21 fredag kväll och 7 lördag morgon, sen uppehåll med stackmoln under dagen, fan ta danskarna om dom har fel!
Risk jag kommer med orginalfronten om inte min krockade front hinner bli lagad - hatar att bli påbackad hela jävla tiden (tredje gången nu sedan förra sommaren). Bilen måste ha en stor magnet där framme.
Jag gör allt jag kan för att din front ska bli klar innan helgen! Den hade juh fått lite stryk...
Mvh Fidde
Och jag är oerhört tacksam ;D En person som ställer upp om någon frågar!!
Fronten fixad och klar! Ligger i bilen nu och leverans imorn em.
Mvh Fidde
Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
Igår så stod det i tidningen att det skulle regna här typ hela dagen. Det kom f*n inte en enda j*vla droppe...så det är ju inte särskilt pålitligt.
Meterologerna (stavning!?) är ju oftast dummare än en påse jordnötter, har ju f*n ta mig aldrig rätt! "Solsken och vindstilla till helgen!" - Ja då är det Gudrun´s förbannade lillasyrra som drar över! "Massvis med regn på Torsdag" - Då är det medelhavs-klimat, lättklädda damer och klarblå himmel!
Om det regnar lite på morgonen är det la sk*t samma, så länge det inte regnar UNDER TIDEN man är där.
Btw, vi kommer bli en hel del som kör i karavanen!