Har varit borta i tre dagar och inte fan har det kommit upp några bilder Skärpning nu Robin!!!
Hehe eftersom man har köpt ny bil igen så har jag hållt på och donat med den för att få den genom besiktiningen och det har jag nu lyckats med så ska ägna lite tid åt supran nu.. har plockat av en restriktorplatta i avgasröret som ska göras om..sen ska det väll snart bli dags för bromsarna! går inte snabbt precis
Alltså, vill bara säga TACK! Nu har jag fått inspiration till att börja polera själv! Kolfiberdelen får ta och vänta, då man inte kan ett smack om det haha!
Oj oj oj vad alla tjatar om bilder.... men okej, jag ska ner till lokalen idag och pyssla om dörrsidorna lite.. ska ta med kameran och fota ihjäl mig....
Jag tror att epoxyn Kanske räcker.... Sen är jag ju inte snål med det heller, ska ju va ett ordentligt ytskickt...
Så håll ut kära läsare.... senare ikväll, när alla är fulla och glada, då kommer det en drös smaskiga bilder!!!
200sx S13 -92 The devil is not as frightful as he is painted
Alltså, vill bara säga TACK! Nu har jag fått inspiration till att börja polera själv! Kolfiberdelen får ta och vänta, då man inte kan ett smack om det haha!
Längtar tills mera bilder kommer!
Hehe kul man kan hjälpa till med något! sen när ALLT är klart kan jag garantera er ett par ruskigt snygga bilder ! så fort bilen kommer ut ur depån!
Riktigt fint! Vad använder du varmluftspistolen till? Nu fick jag blodad tand! haha, kommer inte finnas en plastbit i min bil som inte blir kolfiber men det får ni se 2011:)
Riktigt fint! Vad använder du varmluftspistolen till? Nu fick jag blodad tand! haha, kommer inte finnas en plastbit i min bil som inte blir kolfiber men det får ni se 2011:)
Varmluftspistolen får du bort alla luftbubblor med
Klart, mer mer mer mer kolfiber!!
200sx S13 -92 The devil is not as frightful as he is painted
Finner inga ord så kåt man är nu! du har fått gjort oehört mkt idag! och allt ser ruskigt bra ut! den här uppdateringen var efterlängtad! haha får ett gott skratt av dina kommentarer!