Fan får väl stryka ut:P Haha, Ja jag var osäker om jag skulle köra mina dörrsidor men nu blir det nog så. Kommer ändå bli så jävla omgjord i vinter så ska satsa på kolfibern. Blir o spara pengar o köpa mig en 10 kvm kolfiber och laminering. Måste bara fråga vart du köpt din härdare och laminat? Schysst med 5 liters dunkar ju:D Vad kostade det?
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllvete så najs Här kommer man hem efter en vecka på Lanzarote och är lagom deppig när man märker att här fortfarande är minusgrader o snö/slask.. - MEN!! Då möts man av en sånhär mastodonuppdatering och blir genomlycklig igen Fyfan va ni jobbar på fint killar Blir riiiktigt vackert
Livet är roligare när man ligger på ställ!
SPACER.SE
JJAUTOPARTS.SE
NIPOTRADING.SE
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllvete så najs Här kommer man hem efter en vecka på Lanzarote och är lagom deppig när man märker att här fortfarande är minusgrader o snö/slask.. - MEN!! Då möts man av en sånhär mastodonuppdatering och blir genomlycklig igen Fyfan va ni jobbar på fint killar Blir riiiktigt vackert
Kul att det uppskattas More to come... förhoppningsvis imorgon!
200sx S13 -92 The devil is not as frightful as he is painted
Haha du är go du du får komma över någon dag och kolla
Nosferatos finns det en chans du kan göra detta senare till en S13 med? Hur mycket tar du betalt?
Kanske, får se lite vad tiden säger, e några andra före i kön också... Men vi får se vad som händer.. Var bor du?
Evo-Offer skrev:
verkar ju bli grymt bra med allt och speciellt dörrarna:)
Tack tack.
albin_a skrev:
nice som fan.. skulle vela lära mig jobba i kolfiber!! behöver man inte vakum påsar å grejer..?? funkar det som glasfiber arbete ungefär?
E lite halvjävligt att jobba med, men tar man det bara lungt och organiserat så går det ganska bra... Jag kör utan vacuumpåsar i dagsläget... Ja i stort sett, förutom att du måste få verenda jävla fiber rätt Så inte helt som glasfiber
DanneJ skrev:
Blir ju helt galet snyggt, avundsjukan växer bara mer och mer för varje gång tråden uppdateras
Tackar.... Jag ska villigt erkänna att jag blir fan också avundsjuk på Robin...
200sx S13 -92 The devil is not as frightful as he is painted
Ni ska inte va avundsjuka! det är inte meningen med det här i alla fall ! vilket fall som helst så var jag och hämtade en drös delar av Henrik idag! bland annat dörrsidorna! så idag har jag lagt på ett lager epoxi till och det blir nog 2 lager till under kvällen och natten! nästa uppdatering blir nog söndagkväll! over and out
Ni ska inte va avundsjuka! det är inte meningen med det här i alla fall ! vilket fall som helst så var jag och hämtade en drös delar av Henrik idag! bland annat dörrsidorna! så idag har jag lagt på ett lager epoxi till och det blir nog 2 lager till under kvällen och natten! nästa uppdatering blir nog söndagkväll! over and out
Det är söndagkväll nu ? För det första...aldrig sett någon som lyckats så bra med sitt motorutrymme! Verkligen ALLT flyter samman skitsnyggt....Sen kolfiberarbetet är bara GRYYYYMT! Längtar till uppdateringen:D
Det är söndagkväll nu ? För det första...aldrig sett någon som lyckats så bra med sitt motorutrymme! Verkligen ALLT flyter samman skitsnyggt....Sen kolfiberarbetet är bara GRYYYYMT! Längtar till uppdateringen:D
Hehe tack riktigt kul o höra! uppskattas! tyvärr så har jag inte fått med kameran denna helgen! men kan säga att jag lagt både lördag och söndag åt att lägga på några lager epoxi! sista lagret kommer läggas imorgon! (måndag) sen är epoxin slut:P hehe 1,5 L ... och det betyder att alla delar är färdiga för våtslipning! och sedan klarlack! så i veckan tror jag allt kommer bli klart! och montering kommer senast att ske till helgen! sen är det också dags att höja tempot nu till den 17 mars! för då flyger jag iväg 2 veckor och kommer hem den 1 april precis innan Elmia och då ska jag ha hunnit få på skivor, bromsok, hastighetsbortagare, plopp till vindrutetorkare bak, montera expantionskärlet, alla kolfibergrejer;) oljebyte, mm +besiktning önska mig lycka till söker även någon som kan koppla in en Greddy SLCC(hastighetsborttagare) har manualen!
Haha sjukt alla var så taggade på den sorry! men har inte tagit några bilder lovar att lägga upp imorgon hoppa upp några rader så har jag skrivit en del där!