Clintan_86 skrev:
Jaha okej
De låter ju som en kanon ide, själv gillar jag att pilla lite allt eftersom
Haha hade ingen aning om att du ville ha en sådan, dock så nappade en kompis direkt på dämparen när jag berättade att jag hade en övers ..
Jahaa men dem gillar jag, dock att dem kanske är lite vanliga men de spelar väl ingen roll .. inte kul att specialbeställa fälgar bara för att vara unik, men självklart alltid lite kul att vara ensam om något
Jo, pilla lite här och där funkar om man har plats att stå i alltid, jag måste ta chanserna jag får, d.v.s. när det är ledigt på lyften på jobb, därför får det bli allt på en gång
Får se hur jag gör med fälgarna, kanske fixar ett par OEM EP3 fälgar till och har som banfälgar. Vi får se
Vinne skrev:
1. Underbart att du fixat värmen! För FY FAN va kallt de var när vi körde hem förra året
2. Nya fälgar! Rätt beslut. Du vet vad jag tyckte om de förra (A).
Behöver du låna garageplats att mecka i har jag det nu
Haha, jo... dock är det inte fixat än, har prylarna men inte bytt än.
Fälgarna är snygga som fan och passar så mycket bättre till EP3:an... de gamla ligger ute på annons på blocket, se signatur!
Jasså jasså, vad är det för plats du hittat?
CarbonLoader skrev:
Sådana här trådar gillar vi!!! GODIS!!! Riktigt mycket godis!!!
Hehe, ja... det har blivit en del godis till bilfan
Börjar kännas i plånboken
supersupra87 skrev:
Jäklar, här ska det uppgraderas
Schyssta grejer, ska bli roligt o se resultatet sen..... till sommaren ?
Får hoppas att uppgraderingarna gör skillnad, ser man på allt man köpt så känns det som att det är gigantiska förändringar som kommer ske, men ja... det lär inte bli så stora visuella förändringar.
Det ska vara klart innan sommaren. Väntar bara på att all jävla snö och slask ska försvinna, sen ska jag få den rekondad och motortvättad, efter det kommer allt komma på, coilovers, camberkit, fjäderbensstag, filterkit och sen någon månad senare kommer nya skivor, belägg och slangar tillsammans med ny vätska.
Kommer bli smutt.