Hoho gott att vi delar garage men jag får se vad som händer genom denna sidan får ta mig i kragen å åka till garaget i helgen. har ju lite och göra också.
Säg till Martin att sluta surpla på sin jävla öl å börja jobba
Hoho gott att vi delar garage men jag får se vad som händer genom denna sidan får ta mig i kragen å åka till garaget i helgen. har ju lite och göra också.
Säg till Martin att sluta surpla på sin jävla öl å börja jobba
Puss å pill / Wångstedt
jaaa du e inte där jätte ofta haha men du har inte jätte mycket plats nu haha neee här bli de ingen öl inte!!!
High-Octane skrev:
Ahh så det ingår kammar och monering i det priset? då låter det ju vettigt:) Skärmen blir ju grymt fin! skall motorn byggas till denna säsong? MVH/ Jerker
japp prescis annars skulle de kosta rätt mycket mer så ja har fått ett nice pris. bara kammarna kosta ca 12k. jaa maskin ska vara klar iår me som målet e. kanske inte hela klart till elmia... men ja hoppas attt ja kan köra dit bilen.
Så fett detta blir.. Hade inte rosendorf den där färgen på 945an?
När får du reda på om du kommer in på elmia eller inte ? mvh elias
Jooo de stämmer bra de! bara en retsticka.. ehhe ingen färg ja ska ha. de får ja först i feb nån gång tror ja.. så de e bara å köra på å hoppas man komemr in!
Webbis skrev:
Grymt jobbat säger jag bara! Börjar ju ta sig lite iallafall..
jaaa nu börjar de gå åt rätt håll. inte kapa å kapa å kapa mer. ellerl ite till ska de allt kapas. men itne så mycket!
mr_Hasse skrev:
mycket bra jobbat....
Tackar tackar
Robbin_V90 skrev:
Jävlar vilken underbar färg... Helt as grym..
Haha jaaa den e nice.. men bara en retsticka. den sitter på rosendorfs bil inget ja ska ha.