Jo visst är denna fin men kan säga att han inte har gjort ett shit på den bilen då jag känner han som ägde bilen först o byggde upp den.. Stylexpertens gamla utställnings bil..
Residence skrev:
e jag den enda som är ärlig och inte bara nominerar min egna bil som ni andra gör? knas!
men kan säga att han inte har gjort ett shit på den bilen då jag känner han som ägde bilen först o byggde upp den.. Stylexpertens gamla utställnings bil..
Till sommaren kommer min Soarer vara snyggast, säger inget mer;)
Hehe ser fram emot din bygge men ja kan säga att watcher han kommer komma med ett nytt bygge kan säga vad det är för bil märke Vw
Jag tror att det är en: Sirocco eller kanske en Golf GTI:R?
Bjork bil är riktigt fin... Min egen bil får man säga den ?
/mvh soyd
Min är ju typ original men snart så kommer den vara lite "tuffare"
Residence skrev:
e jag den enda som är ärlig och inte bara nominerar min egna bil som ni andra gör? knas!
Om man gillar sin bil så får man väl säga vad man vill? Du kanske inte gillar din? Din bil är helt reko och kan bara bli bättre..sen har man ju visioner i huvudet om sin egna bil som gör att man vågar sträcka på sig lite lite
Hehe ser fram emot din bygge men ja kan säga att watcher han kommer komma med ett nytt bygge kan säga vad det är för bil märke Vw
Jag tror att det är en: Sirocco eller kanske en Golf GTI:R?
Bjork bil är riktigt fin... Min egen bil får man säga den ?
/mvh soyd
Min är ju typ original men snart så kommer den vara lite "tuffare"
Residence skrev:
Om man gillar sin bil så får man väl säga vad man vill? Du kanske inte gillar din? Din bil är helt reko och kan bara bli bättre..sen har man ju visioner i huvudet om sin egna bil som gör att man vågar sträcka på sig lite lite
Men ja "PAMA"s gamla är redigt fet!
Alla tycker om sin bil helt klart det förstår vi alla
Där håller jag med faktiskt... Finns inte en annan bil som kommer i närheten av brutalitet. Hänga på en massa plast på t.ex en Volvo och säga att det är snyggt. Inte en chans...
Detta är brutalt..
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Det är väldigt svårt att säga då det finns mängder med riktigt snygga bilar på denna sidan men själv tycker jag om widerberg v70, volvo240R s70 och Koozen rx-7 väldigt mycket.. Riktigt fina bilar de där!
tack så hemskt mycket men den kommer nog se bättre ut när alla små fel är tillfixade