3.5 sekund gör den inte, Koenisegg gör det på 3.2 och Veyron också om jag inte har fel så inte tror jag att din 20 år gamla bil med 400 hk är lika snabba som dom.
Med 255:orna gör den 0-100 på 5.7 sek, om man gasar 1/4 gas för att öka till 1/2 gas, för att sen vänta på att 2:an läggs i och man kan smygöka från 1/2 till 1/1 gas...... för att det inte ska spinna......
Men med slicksen 28x10.5-15 så kan man stå på så hårt från starten så bromsarna på bilen inte orkar hålla emot, sen släpper man bromsen och når 100 km/h, på 3.5 sekunder....
Blir ännu bättre när bilen kommer tillbaks från träningslägret......
100 hk till borde ha hittat hem och bilen bör göra på 0-100 på 3 sek eller mindre
"Jag kommer ihåg att glömma, men ibland händer det att jag glömmer att komma ihåg" - Chrille
min corolla 1,3L toppar 180 om man pissenödig och har hämlängtan!
supran ja du inte en aning har inte vågat toppa den helt ( det sliter som faaan på grejorna när man gör det) men 301km/h enligt GPS och 320km+på mätaren ehh
hoppas på 500hk!ää det var i saaben nu hoppas vi på 700hk i supran!! =)
3.5 sekund gör den inte, Koenisegg gör det på 3.2 och Veyron också om jag inte har fel så inte tror jag att din 20 år gamla bil med 400 hk är lika snabba som dom.
Jag och en polare toppade en av hans orginal 740 -gl med overdrive låda till 195 blås me obalanseradde däck.. jag tror aldrig jag vart så rädd i hela mitt liv.. =P det gick undan kan ja ju säga..
Nu ska jag jävlas lite vilket säkert många inte kommer gilla, men det struntar jag i! Hur många av er gjorde dessa "hastighetsrekord" på en kontrollerad vägsträcka så som en bana etc.? Hur gamla är ni? Ansåg ni att ni hade bilen under full kontroll? Och till sist, hur många har bilen reggad/försäkrad på eran mor/far/faster/morbror/katt/hamster osv.?
Svara väldigt gärna på dessa frågor, tack!
Hej! jag är 18 flyttat... bor i norrland (utan viltstängsel och mycket älg) 3 dagar efter uppkörningen så lånade jag mors 850 kom upp i 180 innan det kom en lång kulle där de fått för sig att vägarbeta. kontroll? gjorde en 1080 på halkbanan
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Min (sålda) Volvo 480ES tro det eller inte (upp till dig) har varigt uppe i 200 och den accade hyffsat fortfarande.... Sen var det dags att lätta lite, men hastigheten är uppmätt med bilens mätare så hur bra det stämmer vet jag inte.....