3.5 sekund gör den inte, Koenisegg gör det på 3.2 och Veyron också om jag inte har fel så inte tror jag att din 20 år gamla bil med 400 hk är lika snabba som dom.
Tja, eftersom ingen är online så kan jag iaf ta en liten rundtur "on memory lane".
1969 så gjorde en Yenko Nova, 0 - 100 på 4.1 sekunder. Givetvis med slicks, men teknologin har kommit långt sen dess.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
180km/h e det snabbaste ja har kört med min. Provade bara en gång oxå. Ser ingen mening i att åka fort.Är ingen fart dåre direkt. Jag vill bara ha accerlationen:)
Min nuvarande har jag inte hunnit testa fullt ut än. Har väl varit uppe i 160 på vintervägarna, men min förra Saab 9000S gick jag mätaren ut å lite till.. Kan inte direkt säga en siffra eftersom mätaren slutade på 220.. Men va nog uppe i säkerliga 235-240 blås
180km/h e det snabbaste ja har kört med min. Provade bara en gång oxå. Ser ingen mening i att åka fort.Är ingen fart dåre direkt. Jag vill bara ha accerlationen:)
3.5 sekund gör den inte, Koenisegg gör det på 3.2 och Veyron också om jag inte har fel så inte tror jag att din 20 år gamla bil med 400 hk är lika snabba som dom.
Tja, eftersom ingen är online så kan jag iaf ta en liten rundtur "on memory lane".
1969 så gjorde en Yenko Nova, 0 - 100 på 4.1 sekunder. Givetvis med slicks, men teknologin har kommit långt sen dess.
Glöm inte 1968 Dodge Dart HEMI.. Gjorde 0-100 på runt 3,6 sekunder och klarade 402 meter på ca 13,3 sekunder.. På gatlegala däck...
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
va väl uppe i 180 me 240n i en backe när ja va skitnödig och hade kraftig hemlängtan
ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ
Audi <3