2678
Sök

Akut behov av Biltips....

1 Inlägg
30 november 2009
Trådstartare
#1
Fallet är så att jag ska köpa ny bil och hade tänkt o "småstyla" denna... men frågan är vad det ska vara för bil...
Bilen skall kosta mellan 15-30k... reservdelar ska finnas relativt lätt tillgängligt, ( alltså inte åka till kina för nta bromsar etc.) Är öppen för alla sorters märken... men som sagt billig men kul... smile
Om ni har vetskap om bil och vet var styling till just den finns får ni gärna länka med.. tack på förhand.

Impress Me wink


Allmänt envis
12 512 Inlägg
30 november 2009
#2
Sök, det finns hur många trådar som helst om bilar i denna prisklassen!

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

1 210 Inlägg
30 november 2009
#3
En tanke är då att du kanske själv ska känna efter vad du vill ha och skita i vad vi andra tycker.. wink tongue för de är ju så att de är du som ska trivas i den.. smile Om jag säger vad jag tycker du ska ha så är de ju efter mina mått... och då kommer de säkert 1000 andra förslag ifrån andra som tycker helt annorlunda. och denna tråd kommer till slut spåra ur..

Så ett bra tips kanske då.. är att fundera på dina behov är de för att ta en tur till lokala korv mojen eller ska du använda den som bruks bil... Har du råd med dyra försäkringar/ turbo gti osv... Bensin diesel? vad är dina behov... 

Lycka till!

Forummoderator
10 576 Inlägg
30 november 2009
#4
Välkomen till garaget, Du får börja med att läsa genom reglerna för vad som gäller när man skapar en tråd.  Exempelvis en tydlig rubrik och innehåll som är av allmänt intresse.   Detta passar bättre att ta i din blogg.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-


Sök