2945
Sök

Ratlook Golf MK1 Såld! Nytt Projekt!

Med lem
768 Inlägg
10 december 2009
#41
Blir bra detta! vad blir det för färg sen? /Robin

Singel! Stöt på mig, jag är elektriker!

Customiserare
1 212 Inlägg
10 december 2009
Trådstartare
#42
caseih skrev:
Vart är speglarna köpt? vad är dom till för bil?

det är biltemas clasic speglar och är en uneversial spegel big_smile 149kr st big_smile men väl värda dem pengarna grym kvalite big_smile

dem hade suttit fint på din manta tror jag big_smile
Senast redigerat av rockabilly_ponta (10 december 2009)

raggen går

Customiserare
1 212 Inlägg
10 december 2009
Trådstartare
#43
robininfOCUS skrev:
Blir bra detta! vad blir det för färg sen? /Robin

Tackar big_smile funderar på mattröd med en brytning med matt ljusblå åvandel:D
Senast redigerat av rockabilly_ponta (10 december 2009)

raggen går

5 111 Inlägg
10 december 2009
#44
http://www.supercars.net/carpics/691/1968_Ford_GT40Mk1Gulf2.jpg

Lite inspiration på tal om det...


221 Inlägg
10 december 2009
#45
Fler golf-ljudbilar! men tycker de är lite klent med 2st mds... lite fler får du allt ha? smile


Customiserare
1 212 Inlägg
10 december 2009
Trådstartare
#46
Volvo544special65 skrev:
http://www.supercars.net/carpics/691/19 … 1Gulf2.jpg

Lite inspiration på tal om det...

typ så fast med brytningen precis under backspeglen big_smile men nästan samma färger big_smile

raggen går

2 164 Inlägg
10 december 2009
#47
du får INTE skruva tillbaka dom FULA blinkersena!!! åk till mekonomen eller nåt och köp fjortistuttar, dom är inte jätte snygga, men 1000ggr snyggare än dom du har nu! köp vita och sätt i en gul lampa smile

"Life´s too short to drive a boring car"

Customiserare
1 212 Inlägg
10 december 2009
Trådstartare
#48
dadde skrev:
du får INTE skruva tillbaka dom FULA blinkersena!!! åk till mekonomen eller nåt och köp fjortistuttar, dom är inte jätte snygga, men 1000ggr snyggare än dom du har nu! köp vita och sätt i en gul lampa smile

tycker samma som dig men just nu sitter dem tillfälligt där igen på grund av att jag inte har råd till några nya sad o måste använda bilen... men dem ska bytas yt till diod tror jag big_smile

raggen går

2 164 Inlägg
10 december 2009
#49
rockabilly_ponta skrev:
dadde skrev:
du får INTE skruva tillbaka dom FULA blinkersena!!! åk till mekonomen eller nåt och köp fjortistuttar, dom är inte jätte snygga, men 1000ggr snyggare än dom du har nu! köp vita och sätt i en gul lampa smile

tycker samma som dig men just nu sitter dem tillfälligt där igen på grund av att jag inte har råd till några nya sad o måste använda bilen... men dem ska bytas yt till diod tror jag big_smile

fjortistuttar kostar väl typ bara 25kr styck? det borde du kunna skrapa ihop? wink panta burkar big_smile

"Life´s too short to drive a boring car"

Customiserare
1 212 Inlägg
11 december 2009
Trådstartare
#50
dadde skrev:
rockabilly_ponta skrev:
dadde skrev:
du får INTE skruva tillbaka dom FULA blinkersena!!! åk till mekonomen eller nåt och köp fjortistuttar, dom är inte jätte snygga, men 1000ggr snyggare än dom du har nu! köp vita och sätt i en gul lampa smile

tycker samma som dig men just nu sitter dem tillfälligt där igen på grund av att jag inte har råd till några nya sad o måste använda bilen... men dem ska bytas yt till diod tror jag big_smile

fjortistuttar kostar väl typ bara 25kr styck? det borde du kunna skrapa ihop? wink panta burkar big_smile

heheh orginal får sitta där tills man har dollar till rediga tongue dumt o köpa något som bara ska sitta där i knappt två veckor .... heheh

raggen går

Customiserare
1 212 Inlägg
11 december 2009
Trådstartare
#51
ikväll blir de mer jobb med golfen big_smile ingen som har något roligt tipps som man kan göra med den??

raggen går

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 503 Inlägg
11 december 2009
#52
rockabilly_ponta skrev:
ikväll blir de mer jobb med golfen big_smile ingen som har något roligt tipps som man kan göra med den??

ta med en låda starköl till garaget & Bygga cabbe?

Ja har en helt "normal" drömlivsstil i filmens värld ;)
Länk till CHEVY projektet (Tillsalu!)
Länk till FORD -32 5w projektet

2 638 Inlägg
11 december 2009
#53
Sjysst projekt, kommer följas smile Jag tror den skulle passa bra i någon form av vinröd smile

Customiserare
1 212 Inlägg
11 december 2009
Trådstartare
#54
farbrorbozze skrev:
rockabilly_ponta skrev:
ikväll blir de mer jobb med golfen big_smile ingen som har något roligt tipps som man kan göra med den??

ta med en låda starköl till garaget & Bygga cabbe?

efter en låda öl hade nog vad som hällst kunna hända tongue hahahha limo kanske tongue heheh

raggen går

Customiserare
1 212 Inlägg
11 december 2009
Trådstartare
#55
-Akerfeldt- skrev:
Sjysst projekt, kommer följas smile Jag tror den skulle passa bra i någon form av vinröd smile

tackar big_smile nja jag är igentligen inte glad för röda bilar.. (av någon andledning så har jag alltid fått tag i röda bilar med) men matt röd är ju redan matt o sen e den kulören nice till ratlook big_smile

raggen går

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 503 Inlägg
12 december 2009
#56
rockabilly_ponta skrev:
farbrorbozze skrev:
rockabilly_ponta skrev:
ikväll blir de mer jobb med golfen big_smile ingen som har något roligt tipps som man kan göra med den??

ta med en låda starköl till garaget & Bygga cabbe?

efter en låda öl hade nog vad som hällst kunna hända tongue hahahha limo kanske tongue heheh

ja varför inte smile bara skaffa en till & skarva ihop dom lite big_smile sen kan du bygga en shorty av överblivna delarna big_smile

Ja har en helt "normal" drömlivsstil i filmens värld ;)
Länk till CHEVY projektet (Tillsalu!)
Länk till FORD -32 5w projektet

Customiserare
1 212 Inlägg
12 december 2009
Trådstartare
#57
farbrorbozze skrev:
rockabilly_ponta skrev:
farbrorbozze skrev:

ta med en låda starköl till garaget & Bygga cabbe?

efter en låda öl hade nog vad som hällst kunna hända tongue hahahha limo kanske tongue heheh

ja varför inte smile bara skaffa en till & skarva ihop dom lite big_smile sen kan du bygga en shorty av överblivna delarna big_smile

hehehe precis golfarna är ju inte tillräckligt små hehehe tongue

raggen går

Customiserare
1 212 Inlägg
13 december 2009
Trådstartare
#58
lite bilder från igår och idag big_smile



https://www1.garaget.org/gallery/archive/90890/818390_k8eoop.jpg
slipa och en massa spackeljobb


https://www1.garaget.org/gallery/archive/90890/818392_rtoc4i.jpg
finspacklat big_smile


https://www1.garaget.org/gallery/archive/90890/818393_881fwz.jpg
börjat maskera big_smile


https://www1.garaget.org/gallery/archive/90890/818394_yao3kg.jpg
nygrundad big_smile

raggen går

Customiserare
1 212 Inlägg
13 december 2009
Trådstartare
#59
ursäkta dem dåliga bilderna men de va kanska dimmigt igaraget vid fototillfällena sad kommer bättre bilder

raggen går

Körv
3 535 Inlägg
13 december 2009
#60
Nice! Lite udda, men fränt projekt smile

Truckdriving Man


Sök