Nu ska vi se här....
Jag älskar verkligen -80 talets styling, för mycket handlade om plåt.. istället för färdiga plastpaket, jag har inget emot plast men färdiga kit som säljs i 1000-tal.. det e jag lite allergisk emot.
Detta e min vision av det hela.
-80 va mycket för att taksänka och sektionera, men jag misstänker att du inte tänker göra riktigt så grova saker.
Men en jalusi är ju ett -80 måste, men istället för en i plast så tycker jag du skall göra en i plåt.
Merceders va det inte helt ovanligt att de byggde om bagareluckan så att det vart en försälkt vinge i den, det skulle vara snyggt till ankskjärten.
För att lösa avgassystemet på ett smidigt sätt skulle jag välja att montera ett 4" rör i mitten bak som pressas så att det blir ovalt och sen snedskär änden.
bakljusen skulle jag valt att använda Mercury Cougar -71 bakljus.
Skärmbreddning över bakskärmarna e nästan ett måste, Can-Am stuk, gärna med luftintag så som bilden du visade ifrån tidningen.
Fälgarna beror mycket på lackvalet, men jag skulle nog välja att köra en lite modernare lack med klassiska inslag, en mörkröd/lila candy i botten och flakes stripes. hade jag nog valt och till den lacken hade jag valt ekerfälgar, och lackat varannan eker i sakka färg som basen, och de andra skulle jag behållt i krom.
fronten hade jag gjort en kromad ribbgrill som går ut över lysena. och monterat golf GTi lysen, lagt igen gamla blinkersen, flyttat den till positionsljusets placering, och använt golfens positionsljus som sitter i strålkastaren.
Vill du ha mer förslag? hehe...
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.