2422
Sök

Inför: P-hus träff 6/2 Kl 15-18 på entrè i Malmö

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
10 januari 2010
ahuh men denna konversationen mellan personerna verkar inte gå lika bra.. ;P Folk verkar bara bli mer och mer irriterade på varandra.

120 Inlägg
10 januari 2010
Kungen-EssE skrev:
Bolek skrev:
Kungen-EssE skrev:
Skrivits av Andreas: "Nu är det en bilTRÄFF, d.v.s inget burnande o.s.v, och det gäller
att ALLA sköter sig och inte spelar massa bas och musik i p-huset !"

Asså haha, en bilträff utan burnouts, musik, bas, osv är juh ingen bilträff?
det är juh som och käka en karamell med papper på.

Men det blir juh så klart körning efter träffen, som förrgående gångerna!
då är det mer fritt fram! (H)

hahahaha ! Mannen de e tack vore såna som du vi inte kan ha träff utan att ringa q-park osv! Ska du burna inne på entre då garanterar jag dig att vår sköna träff kommer sluta på gatan !!

hahahahaha, Jävla cirkus! Bara gör en träff o sluta snacka skit fram o tillbaka ! den som vill kommer den som bölar stannar hemma o pilar sig i näsan !

sh*t så tr*g du måste vara, jag sa inte att jag ska köra och börna inne i ett garage på entrè, jag mena varför inte ha träff en träff med högmusik och massa bas, och ha någon burnout show utanför parkeringen ???? det är juh en riktigt träff...
om din bil inte har något bra ljud eller orkar göra burnout på 1 hjul,  så är det klart att du inte tycker om de förlsaget....

läs och lär innan du börjar skriva

sen skriver du att vi gör cirkus och ska sluta snacka skit fram och tillbaka, när det är du som gör cirkus av det hela och snackar skit på köpet!
kom med förslag istället för klaga

Du kompis du skrev inte att Du skulle göra de utan för prakeringen ! De fanns såna som gjorde de förra året inne i p-huset därför jag reagera ! pallar inte att en sån som du ska förstöra min fri tid ! Utan för p-hus kan du fan göra vad du än vill ! bryr mig inte ett skit !

Sen va gäller min bil hm nja kanske inte världens bästa ljud, men jag e nöjd, och ja du har rätt den har ingen diff (ja jag tror du mena diff därför du skrev att den kan bara börna på ett hjul) de heter Diff ! Har inte alls med kraft o göra kompis y00 ! Den e inte lika snabb som din Porsche oj förlåt BMW RS ? ja rs va de ! eller din photoshopade silvia s14 ! (Färgen på fälgar var fin) men vingen sitter lite fel !

Jag läser och lär dig nu !

Sen ahhhhh kompis mannen y00 bre ! Läs hela tråden så kommer du fatta varför jag skriver CIRKUS !

PS vill du snacka lite mer om detta, kom fram eller jag kan komma fram till dig på träffen så kan vi snacka om bilar ! Du vet vem jag är och jag vet vem du är ! träffades många gg på träffar innan !

Mannen kom igen nu lägg ner inte lönt !

JDM y00000 !!

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
10 januari 2010
Okej seriöst.. är det något jag inte orkar läsa är det som svaret ovan och de som han citerat. Kan någon som är Moderator låsa denna tråden så att de som sköter denna bilträffen göra en seriös tråd istället, tack.

120 Inlägg
10 januari 2010
tack håller med !

JDM y00000 !!

945 Inlägg
10 januari 2010
Yenza skrev:
Okej seriöst.. är det något jag inte orkar läsa är det som svaret ovan och de som han citerat. Kan någon som är Moderator låsa denna tråden så att de som sköter denna bilträffen göra en seriös tråd istället, tack.

Vänta ut det. Saker kan tillkomma och det blir intressant. wink

Utbildad proffsamatör
785 Inlägg
10 januari 2010
Tror jag skippar denna "träffen"... seriöst folk som kommer... eller inte.

993 Inlägg
10 januari 2010
Bolek skrev:
Kungen-EssE skrev:
Bolek skrev:
hahahaha ! Mannen de e tack vore såna som du vi inte kan ha träff utan att ringa q-park osv! Ska du burna inne på entre då garanterar jag dig att vår sköna träff kommer sluta på gatan !!

hahahahaha, Jävla cirkus! Bara gör en träff o sluta snacka skit fram o tillbaka ! den som vill kommer den som bölar stannar hemma o pilar sig i näsan !

sh*t så tr*g du måste vara, jag sa inte att jag ska köra och börna inne i ett garage på entrè, jag mena varför inte ha träff en träff med högmusik och massa bas, och ha någon burnout show utanför parkeringen ???? det är juh en riktigt träff...
om din bil inte har något bra ljud eller orkar göra burnout på 1 hjul,  så är det klart att du inte tycker om de förlsaget....

sen skriver du att vi gör cirkus och ska sluta snacka skit fram och tillbaka, när det är du som gör cirkus av det hela och snackar skit på köpet!

Du kompis du skrev inte att Du skulle göra de utan för prakeringen ! De fanns såna som gjorde de förra året inne i p-huset därför jag reagera ! pallar inte att en sån som du ska förstöra min fri tid ! Utan för p-hus kan du fan göra vad du än vill ! bryr mig inte ett skit !

Sen va gäller min bil hm nja kanske inte världens bästa ljud, men jag e nöjd, och ja du har rätt den har ingen diff (ja jag tror du mena diff därför du skrev att den kan bara börna på ett hjul) de heter Diff ! Har inte alls med kraft o göra kompis y00 ! Den e inte lika snabb som din Porsche oj förlåt BMW RS ? ja rs va de ! eller din photoshopade silvia s14 ! (Färgen på fälgar var fin) men vingen sitter lite fel !

Sen ahhhhh kompis mannen y00 bre ! Läs hela tråden så kommer du fatta varför jag skriver CIRKUS !

PS vill du snacka lite mer om detta, kom fram eller jag kan komma fram till dig på träffen så kan vi snacka om bilar ! Du vet vem jag är och jag vet vem du är ! träffades många gg på träffar innan !

1. du vet inte vad RS står för.
2. min silvia har oranga fälgar, men det var bara en bild på hur den ser ut idag!
3. förklara inte för mig vad diff är och vad den gör, för du verkar inte veta vad du pratar om, du säger din bil har ingen differential, redan där skämmer du ut dig!

"förstöra din fri tid", vad är din fri tid? stå och ljuga på en bilträff om att du har ingen diff på bilen?

du känner inte mig, jag känner inte dig heler, så sluta snacka om mig eller med mig
punkt slut, skriv PM, för det är såna som DU som förstör för andra här på tråden
Senast redigerat av Kungen-EssE (10 januari 2010)

945 Inlägg
10 januari 2010
Se nu har allt löst sig igen. Alla har fått gnälla lite. En lösning utan en stängd tråd av en moderator. 

Detta som är vittsen med trådens namn "angående"
Löst snack om hur och varför samt när. big_smile

120 Inlägg
10 januari 2010
Kungen-EssE skrev:
Bolek skrev:
Kungen-EssE skrev:

2. min silvia har oranga fälgar, men det var bara en bild på hur den ser ut idag!
3. förklara inte för mig vad diff är och vad den gör, för du verkar inte veta vad du pratar om, du säger din bil har ingen differential, redan där skämmer du ut dig!

"förstöra din fri tid", vad är din fri tid? stå och ljuga på en bilträff om att du har ingen diff på bilen?

du känner inte mig, jag känner inte dig heler, så sluta snacka om mig eller med mig
punkt slut, skriv PM, för det är såna som DU som förstör för andra här på tråden

Jag svara inte på detta ! Vill inte få en varning ! sån som du redan har kompis y00 !
Senast redigerat av Bolek (10 januari 2010)

JDM y00000 !!

993 Inlägg
10 januari 2010
Bolek skrev:
Kungen-EssE skrev:
Bolek skrev:

Jag svara inte på detta ! Vill inte få en varning ! sån som du redan har kompis y00 !

ja exakt, lägg ner nu, du vet själv att du inte är mycket bättre än mig när det gäller och hålla reglerna ute i trafiken..!
jag har filmat in vår körning mot Helsingborg träffen yikes

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
10 januari 2010
Såg att det var 7 februari förra året som vi hade träffen, kanske ska ta det 6/2 istället ??

Vad säger ni??

945 Inlägg
10 januari 2010
Jill skrev:
Såg att det var 7 februari förra året som vi hade träffen, kanske ska ta det 6/2 istället ??

Vad säger ni??

Du har mitt intresse!

3 968 Inlägg
10 januari 2010
Tycker det är för mycket påhopp, det finns faktiskt vissa i tråden
som vill göra något seriöst av en bilträff..

Men tråkigt nog är det flera som skrivit kränkande saker i tråden
och påhopp har det blivit med..

Angående att folk burnar o.s..v gäller allmänt för alla och inte
mot någon speciell person. Tycker faktiskt man respektera saker
och ting.

Skulle vara tråkigt om folk fortsätter så här i tråden..

Är man inte intresserad av en bilträff behöver man inte uttala
sig som vissa gör, vill man diskutera kan man göra det på ett
vänligare sätt. Så blir allt mycket bättre, utan en massa tjafs ! smile

Det är just sånt som gör att folk till slut tröttnar på att komma
till en bilträff.... vilket är väldigt tråkigt, vet många som läst
denna tråden och förstår mig vad jag syftar på rent allmänt.

Att burna i exempelvis ett p-hus är knappast nåt som uppskattas
av andra, det lär bara komma klagomål från folk och likaså då
man spelar musik / bas o.s.v, det säger sig själv.

Det är i övrigt valfritt att komma till en träff, ingen är tvingad att komma.
Senast redigerat av Andreas79 (10 januari 2010)

4 418 Inlägg
10 januari 2010
Bolek skrev:
ja ok om de är utom hus så inga problem ! Men läser du var träffen ska vara ? Inom hus, inne på entre ! Tror inte de är roligt o burna där !

Ingen som har burnat innomhus på mina träffar förra året vad jag känner till ...
Jag fick aldrig feedback från min kontakt på nedskräpning utan det var Andreas79 som skrev:
Andreas79 skrev:
Fick idag ett mail angående frågor jag hade till Q-park, om Entré parkeringshus:

"Hej Andreas!

Att ha en bilutställning skulle kunna vara av intresse.

Bilträff! Här är jag tyvärr lite mer återhållsam då vi hade dålig erfarenhet förra gången det hölls på Orkanen. Det förekom lite väl häftig körning och det var skitigt efteråt. Detta var inte vad vi var överens om.

Dock skall sägas att det för tillfälligt inte går att använda några ytor då det har varit nästan fullt i garaget på helgen. Om detta sen håller i sig vet vi inte. Du får återkomma till mig om en månads tid så får vi diskutera det då.

Mvh
Douglas

Q-Park AB

Douglas Stålhammar

Distrikchef"

Så en bilutställning (ej bilträff) vore väl något eventuellt i framtiden i P-hus Entré vid Värnhem,
om intresse finns? och någon har möjlighet att hålla i den isåfall... jag har iallafall fått fram ovanstående
information- inget nej iallafall - men intresse från Q-parks sida lät ju ändå positivt, sen tycker jag
att det spelar ingen roll vilken årstid om det bara är något/några tillfällen per år...

Sen kan jag tycka det är mycket dålig stil av folk som inte sköter sig när
det ordnats i Orkanen bilträffar - men bilutställning i Entré - p-huset verkar de positiva till iallafall..

4 418 Inlägg
10 januari 2010
Bjare skrev:
Jill skrev:

Vad säger ni??

Du har mitt intresse!

Har försökt kolla och vi hade en i Februari och en tidigt i mars... Sen drog Söndagsträffarna igång. smile

945 Inlägg
10 januari 2010
Jill skrev:
Bjare skrev:
Jill skrev:

Vad säger ni??

Du har mitt intresse!

Har försökt kolla och vi hade en i Februari och en tidigt i mars... Sen drog Söndagsträffarna igång. smile

Grejen är den att. Jag fyller år den 5:e februari.
Tycker du inte att vi alla kan ta hänsyn till detta och fälla oss för Lördagen istället? roll

4 418 Inlägg
10 januari 2010
Bjare skrev:
Jill skrev:
Bjare skrev:

Du har mitt intresse!

Tycker du inte att vi alla kan ta hänsyn till detta och fälla oss för Lördagen istället? roll

Nu hängde jag inte med... När skulle vi ha den tyckte du? big_smile

V-Power
1 186 Inlägg
10 januari 2010
Jill skrev:

Vad säger ni??

Gärna för mig smile

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

945 Inlägg
10 januari 2010
Jill skrev:
Bjare skrev:
Jill skrev:

6:e Feb. Där faller min röst.   :-)

Mycket lämplig dag. Sen är jag inte så förtjust i att hålla träff fredagar då många har diverse planerat.
Planering som inte rör fordon. Hoppas mitt önskemål blir av. Hur tänker du själv kring planeringen?  :-)

Fotograf
212 Inlägg
11 januari 2010
R1kard skrev:
Bjare skrev:
Jill skrev:

6:e Feb. Där faller min röst.   :-)

Mycket lämplig dag. Sen är jag inte så förtjust i att hålla träff fredagar då många har diverse planerat.
Planering som inte rör fordon. Hoppas mitt önskemål blir av. Hur tänker du själv kring planeringen?  :-)

Asså hon har ju själv sagt 6:e från början? eller?

SPAM ! !   lol wink

Sök