Hej alla Projekttrådsläsare Efter ca ett år efter inköpet av min andra 200sx s13 så fick jag nog och klarade inte av att se bilen i orginal skick. Så jag började att fundera ut hur jag ville ha den men som alla vet så blir det gärna lite mer än vad man hade tänkt eftersom man tänker "man ska ju passa på, lika bra när man ändå gör allt det andra". Och där drog det igång, det ena efter det andra.
Bilen kommer att stå på Bilsport Performance & Custom Motor Show Elmia 2010.
Det är inte mkt kvar att göra så bilder kommer löpande.
Den var riktigt trevligt faktiskt! Däremot är jag EXTREMT emot de där extra hålena som du har ovanför det stora luftintaget i fronten.. hade dem inte funnits så hade den varit mycket snyggare imo, men det är ju bara vad jag tycker
Bra jobbat! Riktigt schysst färgväl du gjort också!
"Effekten vår, som i blocket äro. Helgat varde ditt vrid . Tillkomme mitt fordon. Ske din hastighet såsom på vägen så och på strippen. Vårt dagliga mek giv oss idag, och förlåt oss våra böter, såsom och vi förlåta dem som oss snabbare äro, och inled oss icke i fartkontroller utan fräls oss ifrån laser. Ty vridet är ditt och kraftutvecklingen och hastigheten I evighet. Amen.......
Vilket lyft! Ser ut kanon, kanske en dum fråga men på ena bilden där man ser höger mittenkjol ser det ut som att det blivit en rinning i klarlacken hoppas att du fixat till det
Den var riktigt trevligt faktiskt! Däremot är jag EXTREMT emot de där extra hålena som du har ovanför det stora luftintaget i fronten.. hade dem inte funnits så hade den varit mycket snyggare imo, men det är ju bara vad jag tycker
Jo jag tyckte inte om dem heller, var så vid köp men ville inte lägga igen dom heller men jag tror det kommer bli bra när jag är klar med fronten Jag tycker det är bra med tips och funderingar så man inte fastnar i sin egen lilla bubbla.
Vilket lyft! Ser ut kanon, kanske en dum fråga men på ena bilden där man ser höger mittenkjol ser det ut som att det blivit en rinning i klarlacken hoppas att du fixat till det
Efter någon veckas paus innan julen så var det dags igen att fixa lite på bilen. Känns som att tiden bara springer iväg, och att tänka: (Det finns gott om tid) är farligt slutar alltid med att man får stressa och det vill man inte. Sedan blir det inte så bra då heller. Monteringsarbetet av fronten:
Skyltbelysningen på plats:
Nu efter Julstressen så blir det på det igen och fler bilder kommer......