Du har alltså en FR12W bas i en MDS SEV baslåda? Då tycker jag att du ska fixa fram ett foto och visa hur det ser ut.
jag har kopplat loss allt efter att jag har fått min damp
och jag förbereder den idag för att bränna den och lägga ut den på youtube
min slutsteg har jag lagt ut på blocket
1år har sprungit fram och tillbaka för att kunna få veta vad som är fel i 1år har jag varit utan bas i bilen
ångrar djupt att jag inte gick till någon annan butik suck
12000kr åt helvete bara sådär
Du skriver mycket skit. För ett par månader sedan så skrev du att du hade varit hos dB akuten och att dom hade monterat in slutsteg och det spelade skitbra. SÅ ETT ÅR UTAN BAS ? TROLL ????
Du har alltså en FR12W bas i en MDS SEV baslåda? Då tycker jag att du ska fixa fram ett foto och visa hur det ser ut.
jag har kopplat loss allt efter att jag har fått min damp
och jag förbereder den idag för att bränna den och lägga ut den på youtube
min slutsteg har jag lagt ut på blocket
1år har sprungit fram och tillbaka för att kunna få veta vad som är fel i 1år har jag varit utan bas i bilen
ångrar djupt att jag inte gick till någon annan butik suck
12000kr åt helvete bara sådär
Du skriver mycket skit. För ett par månader sedan så skrev du att du hade varit hos dB akuten och att dom hade monterat in slutsteg och det spelade skitbra. SÅ ETT ÅR UTAN BAS ? TROLL ????
slutsteget dog hela tiden som inte orkade driva basen och gick på protect läge hela tiden inte från dbakuten utan från mds
dbakuten har inget med det här att göra jag fick en måndagsexemplar bara
Nu tycker jag att wayfinder ska skärpa sig lite och erkänna att osten inte ligger kvar på kexet helt enkelt.
Det handlar helt och hållet om sbs och inget annat, och fortsätter skitsnackandet om MDS eller vilket företag som helst kommer en rapport till närmaste moderator som ett brev på posten.. då vi inte gillar smutskastande av företag.
Bara som en FYI
Jag håller med dig. Men det är aldrig någon som säger något om att ALLA gnäller på Billebro. Där verkar alla ha samma åsikt. Men men, skitsnack är aldrig kul så det tycker jag att vi dropar.
slutsteget dog hela tiden som inte orkade driva basen och gick på protect läge hela tiden inte från dbakuten utan från mds
dbakuten har inget med det här att göra jag fick en måndagsexemplar bara
Men Du drev saker i ett Ohm med steg som inte ens pallar med 1ohm som är specade till Lägst 2ohm. Plus att dina strömkablar ej var speciellt tjocka som du minns. (8mm + -)
Synd. hade velat se installationen samt inställningarna på steget. Om basen ej bränts så hade du kanske kunnat få hjälp att ställa in så det blev bra istället. och kanske fått ritningar till en låda som passar basen samt det du är ute efter. sist du startade en sådan här tråd hade den ju ej bränts inte framsystemet heller var ju bara taskiga strömkablar samt felkopplat.
Men men lycka till hoppas det löser sig med allt..