Gillar sprickorna i tryckplattan, att de inte bara small och blev småbitar av allt ihop...
ser lika illa ut som det är ... ja men jag tror att den skulle tåla en bit till i en liten snällare bil. men den har fått arbeta hårt i 3 sesonger
nu har jag en powertrain koppling på ingång som kommer och vara mycket snällare mot synkringar och koppling. då vikten är kapat med typ massor av% och bara 8" så vikten är centrerad på axeln.
köpte en ny kylare i början av sommaren den var lite fetare så fet att inte mina fästen passade då jag hadde AC växlaren ta dom milimetrarna jag behövde ... skit i det jag byggde nya.
när allt är klart tog det kanske 100 mil sen startade jävelskapet anslutningen till generatorn hadde lagt sig och skavt mit cellpaketet och orsakat ett hål ... slutade med att jag fick såga sönder hela paketet men jag fick det faktiskt tätt.
köpte en ny kylare i början av sommaren den var lite fetare så fet att inte mina fästen passade då jag hadde AC växlaren ta dom milimetrarna jag behövde ... skit i det jag byggde nya.
när allt är klart tog det kanske 100 mil sen startade jävelskapet anslutningen till generatorn hadde lagt sig och skavt mit cellpaketet och orsakat ett hål ... slutade med att jag fick såga sönder hela paketet men jag fick det faktiskt tätt.
fick lite lagerproblem med min nya kopplig ska hem och felsöka till helgen om jobbet tillåter det det som är gjort nu är en ny 100mm vev nya kolvar och stakar då min bror fick den gamla bottnen.
väntar fortfarande på grejjor från street performance sedan i maj så något toppbetyg har dom inte hos mig som det ser ut nu... grr
men nu scoutas det efter lite stabilare axial lager och felsökning på vad det kan vara som sket sig så jävligt.
har visat sig att min nya vev var 2mm längre än orginal ... man mäter spel på .000 men missar 2mm på svänghjulet. ny blir det modifiering och nytt lager samt modifiering av veven.
Fasen micke, jag börjar fundera på om du någonsin kommer få ihop den där Evon
den gick några mil .. men jag han riva i tid innan för mycket gick åt skogen.. men den gick som fan ska du veta men är inte jag sönder så är något annat det.. just nu har jag fan fått svinkoppor och ligger sjuk på jobbet. har varit sjuk mer eller mindre i över 1 månad nu ... förra året krossade jag knogen ... undrar vad som kommer härnäst
eftersom mitt axial lager rök redan I höstas efter 10mil så har jag nu moddat lite och installera ett nytt fetare löst axial lager. så om 3 veckor kommer jag och börja montera ny vev med 100mm slag. så undertiden medans ni väntar så har jag börjat förbereda för en ny lack.