Glader9991 skrev:
doch skrev:
Glader9991 skrev:
Det här kommer spåra ur direkt. Har inte sagt att de andra är idioter? Men nu har du sagt det.
Nej, det kan jag inte. Inte när du slänger dig in i en tråd med ditt första inlägg med den inställningen. Det visar dina brister i kunskap i ämnet.
Det är inte synd om mig som kör Saab. Jag klarar mig alltid. Men jag tänker på de familjer som blir drabbade, Sverige som land, jobben och märket. Jag bryr mig inte om värde när jag köper bil.
En Saab 95 slutade tillverkad 1978.
Om man ska gå enligt din signatur så har du en BMW 335. En Saab 9-5 med 200 häst spelar i hela olika klasser. 9-5:an är familjebil, det är knappast din BMW.
Okej cooling
Vi ska inte kriga om vem som kör vad. Vem som har vilken IQ. Vem som påverkas o.s.v..
Jag slängde in min åsikgt, och thats it.. Sen kommer du och kommenterar min IQ.
Men först och främst. Svara på vafan IQ har med min åsikt att jag ogillar SAAB och göra? Jag sa att de va synd om dom anställda. Men jag hatar själva "bilen". Okej! Om du tycker jag har låg IQ för de så undrar jag vad din IQ är som tycker IQ har med åsikter och göra.
Sen sa jag inte att du och alla hade kallat alla idioter. Jag jämförde. Jag tar din lilla "IQ" sak som kränkning. Och jämförde "Du har låg IQ" med "Du är idiot"
Och kom ihåg. Ett företag dör ut. Ett annat föds.. Så fungerar världen. Oavsett finans kris eller inte. Ett företag är som ett liv eller tändsticka. De föds/antänds, lever/brinner, dör/slocknar.
GM föddes. Va världens störsa och första motor-företag. Nu för de. Tror desamma kommer hända med många andra företag
Mvh / Demir!
Vem har sagt att jag är en "Cooling"? Och vad har jag gjort för att vara det?
Jag kommenterade inte din IQ. Jag skrev: Oftast så är det personer med "lägre IQ än snittet".
Oftast. Inte att det är så och alltid. Men jag ser en tendens att de som skriver sådana inlägg ser inte till helheten, utan bara att själva märket försvinner.
Sen sa du inte de var synd om de anställda, du sa: "Tråkigt för dom arbetslösa.."
Alltså tråkigt för de som redan är arbetslösa, inte de som jobbar/jobbade på fabriken.
Och varför hatar du själva bilen? Den är varken sämre eller bättre än någon annan.
Åter igen, har inte sagt att DU har låg IQ.
Jaså? Så ett företag måste dö ut? Vi har många företag i Sverige som är ålderdomliga med lever fortfarande idag.
"Nu för de." Vad för de för något?
doch skrev:
Edit: + en SAAB 95 aero-raket-sport-JAS skit bil ska vara ett försök till sportbil
tänk på de. Vi kan jämföra en BMW 525 med en SAAB kombi 2,5a
Vad får det att vara en skit bil? Det är inget försök till en sportbil? 9-5 finns inte i 2,5L.
Tryck inte ord i mun på mig! :S
Fyfan som jag ogillar dig redan. Ja menade synd om dom som blir arbetslösa men skrev de annorlunda...
Lägg ner de snacket nu! Endast omoget att böla över gamla SAAB på detta viset de går till i denna tråden! Shit happens. Att böla löser inget.
Släpp de och gå vidare! Personligen är jag med stolt över Koenigsegg. Men de är en smak sak!
Tror heller inte Sverige kommer sjunka till botten för SAAB! De kommer komma nya företag, så f.d SAAB fabrikanterna får jobba på! En annan sak som kanske gör dig glad? De kanske inte kommer nya SAAB modeller. Men dom gamla stannar kvar. SAAB stannar kvar för dom som vill de! För den som gillar märket kommer antagligen köpa sig en begagnad!
Skit ful SAAB du äger btw!
Ska du döda mig för min åsikt? Hoppas verkligen inte! Dåligt försök att imitera Porsche enligt mig! Och de är min åsikt. Ibland får man tåla dåliga åsikter
.
Många hatade min Kia! De va min första bil. Men de va dom som körde runt i små Audi bilar som drog o slet när komponent efter komponent rasade i deras bilar. Vi får se vem som skrattar sist nu när jag snart ska göra projekt av Kian!
. Just nu drar jag rundor i en -09, svart BMW 335a. 19" BBS fälgar, sänkt, sportluftfilter för ljudet och looken under motorhuven samt sportavgas system!
Vet att du kommer svara rätt surt på detta. Men jag lägger i alla fall ner!
Orkar inte bry mig mer!
mvh / Demir!