Skulle bara vilja höra vad ni tycker är bäst med Rockford och Kicker? Polaren har nyss köpt ett sjukt gött ljudsystem med dubbla 10" Kickers med ett Kickers Monoblock. Kommer inte ihåg exakt va de va för några, men de lät väldigt bra. Jag har alltid tyckt att rockford fosgate har haft väldigt snygga och stilrena prylar. Så de lutar nog åt Rockford just nu.
Men de jag egentligen vill veta är:
Vad tycker ni e snyggast? Vad tycker ni låter bäst (Både bas och mellanegister)? Är de något jag borde veta om RF eller kicker innan jag köper?
Skriv fritt vad ni vill som omfattar Rockford och Kicker. Är inte intreserad av några andra märken.
har kickers största 4kanals steg som spelar på riktigt bra och 3st 6,5kit system till framdörrarna. kicker där me. rockford har jag inte lyssnat på med framsystem men däremot basarna hade T1 15" och var väldigt besviken på den, spelade inte särskilt bra mest konstiga ljud från den och den luktade väldigt illa efter någon minuts spelande , p3 var bättre. men jag skulle välja kicker, om vi snackar samma pris på sakerna
Rockford Fosgate rulez! Jag kör nästan allt mitt i rockford. Det är mkt power i. Men akta dig för punch-serien (om det inte är baslåda P2) och den nya serien Prime
OKej, RF har ledningen känns det som. Enligt er änsålänge. Men jag vet inte? Vet att punch P1 tydligen inte va någon höjdare. Men tror inte de blir någon låda ur punch serien. Tror det blir en vanlig om det blir RF.
Röstar oxo på RF men skulle inte säga nej till kicker för båda märkena är mina favvosar förutom DLS som ligger mig tätt i hjärtat. (sorry för ot "DLS")