Läst igenom hela tråden och kan inte säga mycket annat en shit! helt galet vilket jobb och så mycket tid det ligger bakom detta. Grymt skoj att se någon som ger sig å det mesta och måste även säga att du är grymt duktig mekaniker. Hade varit drömmen att kunna hältfen av allt du har gjort. Galet snygg v70 du har fått och hoppas det blir mera Hade varit nice att få se den i verkligheten någon gång
Händer inte mycket här längre vad är det du döljer för oss
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Händer inte mycket här längre vad är det du döljer för oss
hihihi sorry har varit fullt upp o brukar bilen dagligen så begränsad med uppdateringar ska fixa lite bilder på vad som gjorts, sen kommer bilen rivas i vinter .............
Fett proj du sysslar med! Mkt timmar nedlagt! Diggade dina dioder på ratten! Går själv i samma tankar om att sätta en 3 ekrad volvo org ratt i min bil! Hur passade den baktill mot instrumentpanelen? dvs mot den gamla volvo panelen!?
Har några ideer som du redan tillämpat på din bil så som läppen på fronten, 3 ekrade ratten. Dock har jag funderingar på en lite mindre venturi tunnel på bakstötissen! typ ala Focus Rs stil... men det kommer ev i sommar isånnafall!
Hoppas allting går bra i byggandet för dig! Lycka till!
Fett proj du sysslar med! Mkt timmar nedlagt! Diggade dina dioder på ratten! Går själv i samma tankar om att sätta en 3 ekrad volvo org ratt i min bil! Hur passade den baktill mot instrumentpanelen? dvs mot den gamla volvo panelen!?
Har några ideer som du redan tillämpat på din bil så som läppen på fronten, 3 ekrade ratten. Dock har jag funderingar på en lite mindre venturi tunnel på bakstötissen! typ ala Focus Rs stil... men det kommer ev i sommar isånnafall!
Hoppas allting går bra i byggandet för dig! Lycka till!
jotack mkt kärlek bakom nja var lite meck få elen i ratten funka men själva ratten passar hyfsat rakt på dock ej inkopplat airbag
ja hun ska få lite nytt i vinter med o bilder kommer klart
Ser riktigt nice ut! Skall följas, är det svårt att få tag på R grejer till V70?
tackar, nja det finns en del på blocket ibland sök på v70R, R under bildelar o div skrotar på bildelsbasen samt volvo forum där jag fyndat en hel del genom åren maila mig vad du söker, kanske det finns nåt liggande här
har läst hela tråden nu otroligt bra jobb du gör gillar inte volvo så mycket men när man ser din v70 så gillar man dem, iaf din hehe fortsätt så kommer även följas
Mycket imponerande bygge, kan du inte lägga upp lite byggbilder på när du montera s60r brädan ?
//Skölda
ska fixa ihop lite på det
rasol skrev:
har läst hela tråden nu otroligt bra jobb du gör gillar inte volvo så mycket men när man ser din v70 så gillar man dem, iaf din hehe fortsätt så kommer även följas