Sitter här lite rastlös så tänkte jag skulle modda mina bakljus då det inte finns några stylingbakljus till v70n. Gjort 3st alternativ. Vilken tycker du blir bäst? Komma gärna med egna förslag! OBS: Sjukt dålig på photoshop så ha lite förståelse! Mina exempel:
1:
Billigt och snabbt fixat! Dock olagligt!
2:
Lite mer jobb, men går att fixa hyffsat billigt!
3:
Kräver lite mer jobb då det kommer sitta i plåten också!
Vad tycker du blir bäst? Tack på förhand! Peace
Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
men när ska denna epastyling upphöra. på med klarglas bakljusen från -05. enklast snyggast och orginal. . gjorde misstaget 1 gång i mitt liv och åkte med svarta klarglas fram men kör nu med nya strålkastare och usa blinkers.
men när ska denna epastyling upphöra. på med klarglas bakljusen från -05. enklast snyggast och orginal. . gjorde misstaget 1 gång i mitt liv och åkte med svarta klarglas fram men kör nu med nya strålkastare och usa blinkers.
Tycker själv att det absolut inte är värt dom där tusenlapparna på ett par lyktor som nästan är snarlika. Orginal.. det är ju just det man inte vill vara... vill egentligen ha nåt eget och unikt... Men tack för åsikten! däremot så kommer det r-strålkastare eller facelift lyktor fram snart!
Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity
+1.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.