2639
Sök

Angående: Karavan till elmia 2010

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
30 mars 2010
måste bara fråga? är det snö å slask kvar i Jönköping eller?, alltså med andra ord "tältvänligt" tongue

602 Inlägg
30 mars 2010
_HRC_ skrev:
Volvo-lollungen skrev:
Bjura_e30 skrev:

Jaa eller så åker man bara tongue
Det är ju inte farligt att åka några km mera smile

hihi får la göra de tongue längtar grymt mkt

Hehe, bara att dra ut på e4an mot göteborg tongue så åker ni under en tunnel efter nån km och så står de a6 på hela den tongue bara ta höger efter bron wink annars får ni svänga av höger mot biltema om ni missar och ta vänster i rondellen big_smile visar tydligt på eniro wink bara få tummen ur o kolla (Y) hehe

Tack för vägbeskrivningen smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
30 mars 2010
tal0n skrev:
måste bara fråga? är det snö å slask kvar i Jönköping eller?, alltså med andra ord "tältvänligt" tongue

Tält? smile du har ju kombi tongue

602 Inlägg
30 mars 2010
tal0n skrev:
Co3rA skrev:
JapMax skrev:
Synd att det är en volvoraggarkaravan, får se om en dyker upp wink

Kanske är många volvobilar då dessa är bra och en av sveriges mest köpta bilar?
Spela roll vad de är för märke på bilen, och "volvoraggarbilar" åker la sällan på motorvägen å glor efter ragg?

skulle jag inte få åka volvo så skulle jag inte åka med.. sådeså...

håller med till 100%volvo e en bra bil så inte konstigt att många kör det

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
30 mars 2010
Dark_Angel skrev:
tal0n skrev:

haha ja kom på det efteråt tongue, hade i huvve att vi skulle vara 4st som åkte ner men vi blir bara 2st tror ja, så då äre bara å ta nån bärs, lite chips och kolla på en film i bilen innan man somnar tongue haha perfekt big_smile

200 Inlägg
30 mars 2010
Nån som vet om det finns nån bra radio kanal ner i jönköpig?
Typ som east fm som finns i lkpg och nkpg tongue??

Kommer åka ford sierra ist för golfen han inte bli besiktigad tyvärr
( finns bara bandare i forden sad )

Permanently Banned
343 Inlägg
31 mars 2010
Bjura_e30 skrev:
Nån som vet om det finns nån bra radio kanal ner i jönköpig?
Typ som east fm som finns i lkpg och nkpg tongue??

Kommer åka ford sierra ist för golfen han inte bli besiktigad tyvärr
( finns bara bandare i forden sad )

Sveriges Radio är rikstäckande...

RaceGruppen Norrköping på Facebook
RaceGruppen Norrköpings Hemsida
Norrköpings förening för en laglig framtid!

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
31 mars 2010
tal0n skrev:
Dark_Angel skrev:
tal0n skrev:

haha ja kom på det efteråt tongue, hade i huvve att vi skulle vara 4st som åkte ner men vi blir bara 2st tror ja, så då äre bara å ta nån bärs, lite chips och kolla på en film i bilen innan man somnar tongue haha perfekt big_smile

haha kanon! bättre än hemma i sängen då ju tongue

151 Inlägg
31 mars 2010
JapMax skrev:
adrez skrev:
JapMax skrev:
Synd att det är en volvoraggarkaravan, får se om en dyker upp wink

bara inse att volvo e populärt bra och hållbart ....

Ja, visst. Men det är ju bara så kul att se alla volvoraggare bli helt pissed of haha
Dessutom är ju mer än 50% av alla anmälda just Volvo så helt fel har jag ju inte :p

skitsamma bilmärke osv huvudsaken med elmia är ju att ha kul o inte nåt annat tkr ja iaf..../adrez

HaZ
90 Inlägg
31 mars 2010
Just nu visar de iaf skapligt väder både på Yr & på Smhi.

1 278 Inlägg
31 mars 2010
FAN! kanske inte blir elmia iår=( ingen o åka med

Street Knight

200 Inlägg
31 mars 2010
Tyärr kan jag inte åka med med egen bil då jag inte klarde det där j*vla teoriprovet , har fått 51 2 gånger nu o finns inga mera tider i hela östergötlad att skriv på innan elmia hmm

MEN kommer åka med en polare så kommer if vara på plats smile
Så räka med 2 bilar till ( som inte står med på listan)

Nu hoppas vi bara på bra väder o snälla poliser smile

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
31 mars 2010
Dark_Angel skrev:
tal0n skrev:
Dark_Angel skrev:

haha kanon! bättre än hemma i sängen då ju tongue

fyfan vart tillomed hotell bokat idag, scandik portalen big_smile

375 Inlägg
31 mars 2010
tal0n skrev:

Tältvänligt är det nog inte, kallt och blött i backen.

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!

24 Inlägg
31 mars 2010
Jag är på big_smile

Kör Porsche!
Webshop: www.bikermads.se

87 Inlägg
31 mars 2010
QuQu skrev:
Maxi ica stormarknads parkering har dom satt upp tydliga skyltar för några månader sedan att man inte får vistas på efter 22:00 eller 23:00 typ, så dom tar väll alla som är där efter den tiden hmm

Skulle kunna kolla runt lite under fredagen hur det ser ut på olika parkeringar med avspärrning m.m eftersom jag bor i jkpg smile

vilken tid skulle ni vara i jkpg ungefär? så man kan hänga på :smile

Jo det är sant!! men dom helgerna jag vart där de senaste har dom bara åkt igenom.. det var en gång när "pro racing" haha, hade nån träff så fastnade lite folk på maxi och då sa dom bara till oss..
Men tvivlar på att biltema är avspärrat smile dom kan ju inte spärra av hur mycket som helst liksom för då hamnar ju alla bilar i stan o det är nog inte så poppis wink

Men vi kan ju ta den vägen imon när vi åker till biltema och fixar rör te kärran din wink
fast om dom ska spärra kommer det nog upp på freda/lörda kväll iofs.. men men! får se smile
De löser sig alltid!

12 Inlägg
1 april 2010
jag åker med i karavanen wink

947 Inlägg
1 april 2010
Trådstartare
ska införskaffa en huligan tuta så alla vet när vi ska åka och jag kommer att åka med min v40. Skulle vara kul om någon ville filma avresan för att se hur lång karavan det är.

TMR|Team Moisty Racing
454 Inlägg
1 april 2010
asså blir det några dekaler eller inte? verkar lite luddigt:P

TMR|Team Moisty Racing
Supra projekt:
PROJEKTTRÅDEN

12 Inlägg
1 april 2010
Åkte en sväng idag med bilen..

Maxi ica stormarknad har dom slängt upp Stora 3-4 Meters Cement suggor vid varje infart så dom kommer ju absolut användas kvälls tid, ingen får vistas mellan 23:00-06:00 på parkeringen heller...

Sen Övre A6 parkeringen så står det 6 + en står blå container, Avspärrningarna består utav 3x3 Lastbilsdäck som är ihop monterade  svart/gula om ni ville veta tongue, typ sådana som  dom har vid vägarbete m.m

Det är vad jag vet i nuläget om det hjälper er något! smile

Sök