Hallå everybody allihopa!! är de nån mer jävel än jag som ska titta på hockeyn här inatt?
Passa även på att läsa Rubrikanvisningarna
vadå va är problämet?
som jag tror bl.a rubriken
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
FAN! Starten var mindre bra. bakåtmål efter mindre än 2min.
Mjo men tycker ändå det ser bra ut MEN, fortsätter svenskarna att göra farliga diagonalpass som man såg flera gånger i första perioden så kommer det straffa sig en eller kanske fler gånger innan matchen är slut.
FAN! Starten var mindre bra. bakåtmål efter mindre än 2min.
Mjo men tycker ändå det ser bra ut MEN, fortsätter svenskarna att göra farliga diagonalpass som man såg flera gånger i första perioden så kommer det straffa sig en eller kanske fler gånger innan matchen är slut.
Mvh Tommy
Jo de spelar riktigt fint då och då.
Men de krånglar för mycket. Vad är det för fel på lätta hårda passar på bladet på medspelarna och bara spela sarg-ut i trängda lägen? Det fick vi lära oss som 10åringar. Skärper de sig går det bra.